Pesquisa voos baratos para Espanha

Pesquisa voos baratos para Espanha

Pesquisa ofertas de voos para Espanha em centenas de sites de viagens ao mesmo tempo. Combina o voo e o hotel num pacote e poupa!

Ida e volta
Económica
Boston (BOS)
Espanha
sábado 1/1
sábado 8/1
Qualquer mês
Compara com a KAYAK |
Incluir hotéis

Passagens em promoção para Espanha

Barcelona
Voo direto desde 62 €
Voo direto desde 54 €
Madrid
Voo direto desde 35 €
Voo direto desde 30 €
Sevilha
Voo direto desde 84 €
1 escala desde 135 €
Málaga
Voo direto desde 39 €
1 escala desde 106 €
Palma de Maiorca
Voo direto desde 54 €
1 escala desde 95 €
Granadilla de Abona
Voo direto desde 67 €
Voo direto desde 149 €

Informações úteis

Época baixa

março

Época alta

setembro

Preço médio de ida e volta

158 €

Boa oferta ida e volta

29 €

Boa oferta só ida

17 €
Melhor época para evitar as multidões, com uma queda média de 6% no preço.
Época mais popular para voar, com um aumento médio de 11% no preço.
(preço médio das últimas 2 semanas)
ou menos
ou menos

As melhores dicas para encontrares voos baratos para Espanha

  • À procura de passagens baratas para Espanha? 25% dos nossos utilizadores encontraram passagens para Espanha por preços iguais ou inferiores a: De Faro 82 € ida - 141 € ida e volta, de Lisboa 70 € ida - 154 € ida e volta, do o Funchal 114 € ida - 272 € ida e volta
  • Reserve pelo menos 4 semanas antes da partida para conseguir um preço abaixo da média.
  • Como época alta, considera-se agosto e setembro. O mês mais barato para voar para Espanha é março.
  • Introduz o aeroporto de partida e as datas que te interessam no formulário de pesquisa acima para veres as ofertas mais recentes de voos para Espanha.

Perguntas frequentes - Reservando voos para Espanha

Que companhias aéreas têm uma política de cancelamento flexível em voos para Espanha devido ao surto de COVID-19?

Qual é a duração do voo para Espanha?

Qual é o voo mais barato para Espanha?

Quais companhias aéreas voam para Espanha?

Quais são os destinos mais populares em Espanha?

Como é que a ferramenta de previsão de preços da KAYAK me ajuda a escolher a altura certa para comprar?

As 5 principais companhias aéreas a voar para Espanha

Pontuações baseadas em avaliações de utilizadores da KAYAK

7,2
TAP AIR PORTUGAL
Pontuação geral com base em 5 468 avaliações
7,2
Embarque
7,2
Comfort
7,9
Tripulação
6,6
Entretenimento
6,9
Comida
Avaliações sobre a companhia

Prós: "Tripulação, aeronave, conforto"
Contras: "Atendimento telefônico da TAP; sinalização no aeroporto em Lisboa."

Prós: "Impossibilidade de marcar assentos, mesmo realizando o check-in antecipado. Durante o desembarque não foi entregue o carrinho de bebe que foi entregue no portão de embarque."
Contras: "Possibilidade de marcar assentos com check-in antecipado. Entrega no tempo correto de carrinhos de bebe entregues no portão de embarque."

Prós: "Pontualidade e simpatia da tripulação"
Contras: "Comida, vergonhosa. Bebidas ok"

Prós: ":("
Contras: ":("

Prós: "Nothing"
Contras: "It was over an hour late with little information about why. The gate wasn't shared until the last minute. Boarding was awful and confusing. We were stuck sitting at the gate for a long time with no air and the crew didn't deserve the last ten rows any water. The luggage also took forever to get onto the belt. Overall bad"

Prós: "The staff"
Contras: "Providing more drinks and beverages"

Prós: "Assento bom, preco bom, viagem optima"
Contras: "30 min atraso"

Prós: "Cordialidade da tripulação, aeronave nova é muito confotavel"
Contras: "Banheiros não dão conta quando o avião está lotado. Filas"

Prós: "Excelente"

Contras: "Ao menos fosse pontual, mas, ao contrário, atrasou uma hora e meia."

Contras: "O voo partiu com um atraso superior a 1 hora"

Contras: "Our flight in Lisbon was scheduled to board an hour before departure. We arrived on-time, went through the line and were then placed in a standing room only area to stand and wait for another 45 minutes before boarding. We were placed near the entrance (I thought to board early as a family) but were later told to join another line when we asked why we sere just standing and waiting while other passengers were walking past us. The communication between staff and between your staff and passengers was poor."

Prós: "Tripulação ótima. Comida ótima. Entretenimento ótimo"
Contras: "Conforto."

Prós: "Tripulação simpatica"
Contras: "Poltronas reclináveis"

Prós: "Espaço"
Contras: "Embarque em Lisboa"

Prós: "Espaço, regulagem do encosto e mídia."
Contras: "Embarque em Lisboa"

Contras: "O embarque como sempre muito desorganizado e o entretenimento péssimo"

Contras: "Gate location information delayed until last minute!"

Prós: "Tudo 100%"
Contras: "Tudo 100%"

Prós: "Tudo"
Contras: "Estar tudo 100%"

Prós: "Atendimento da tripulação"
Contras: "A questão da tecnologia e conforto, muuuuuuuito ultrapassado. Som péssimo, tudo muito, mas muito antigo mesmo."

Prós: "Tripulação gentil. Comida boa para classe econômica. Assentos razoavelmente confortáveis."
Contras: "O sistema de entretenimento muito lento par aceitar os comandos. Embarque tenso devido greve dos aeroportuários em Lisboa."

Prós: "Pontualidade"
Contras: "Extraviaram nossas bagagens!"

Prós: "nada excepcional, mas tudo certo."
Contras: "faltou entretenimento de bordo"

Prós: "Aeronave confortável"
Contras: "Entretenimento nulo, péssimo Tripulação não muito gentil"

Prós: "O atraso só foi de 30 minutos."
Contras: "Processo de faturação de bagagens caótico. Colaboradoras de terra indisponíveis para ajudar e prestar esclarecimentos. Tripulação antipatica. Avião alugado a outra companhia."

Prós: "Eu e meu marido pedimos comida especial, frutos do mar, uma ótima pedida pois veio bacalhau de almoço e um outro peixe de lanche, adoramos. O atendimento de terra foi bom com bastante atenção ao meu sogro com mobilidade reduzida."
Contras: "A troca dos assentos dos meus sogros, sendo que meu sogro precisa de assistência, precisava ficar junto da sua esposa. Como é precisa reservar espaço para a cadeira de rodas, eles alteraram os assentos do meu sogro, e com isso ele sentaria sozinho numa poltrona sem possibilidade de mobilidade para ele, trocaram o assento da minha sogra mas para o local onde meu sogro não consegui sair para ir ao banheiro, ele chegou a se molhar um pouco pois não pode ir ao banheiro. O voo atrasou e passamos por várias turbulências, cheguei a enjoar."

Prós: "Atendimento."
Contras: "Avião muito apertado. Sujo. Sem opção de entretenimento. Atrasou bastante sem qualquer comunicado. Embarque caótico."

Contras: "Atraso"

Contras: "Vôo com atraso."

Contras: "3:30 hrs delay lost my convection no one to talk to or any help they gave me nothing I had to stay overnight at my expense n pay new ticket hotel food taxi etc nobody will help or respond for anything"

Contras: "Food was terrible ! Please change the menu ...."

Contras: "Atraso de 1h30m"

Prós: "Everything went according to the timetable, boarding was on-time and we even arrived a bit earlier than scheduled, so I can't really fault the service of the pilots, the cabin crew or the ground operations team. Food wasn't exactly stellar, but clearly a lot better than on most European flights operated by larger companies (Lufthansa, KLM, Air France etc.). The aircraft itself was clean and looked fairly new and well maintained"
Contras: "The seating was absolutely HORRENDOUS. Even though I'm nearly 6'3" (close to 1.90m), I generally never complain about seating space or legroom, even on low cost flights. This particular TAP aircraft, however, despite looking quite new, had some of the most cramped seating ever. Additionally, the trays were minuscule (you could barely place the entire food tray the service during the flight, let alone have another drink at the same time on the tray). Also, on the inbound flight (this was the return one), the seats were fitted with a very simple and clever tablet-holding mechanism, so you could easily watch something on your table while eating your food (from a similarly small tray table). The seat back pockets do not have any material/fabric on the sides, so stored items could easily slip out sideways from the pocket. Shame to have such a good in flight service and to be a punctual airline if you're going to carry your passengers cramped like cattle in seats 'rivalling' the ones on Ryanair flights on 4-hour long journeys."

Prós: "Nada"
Contras: "Tempo espera"

Prós: "Hoje em alternativa a horrível pasta de atum fui surpreendido com um wrap vegan - estava bom ! Embora muito desadequado para crianças ...."
Contras: "Como sempre TAP = voo atrasado As justificações (desculpas) são as de sempre) : Restrições no tráfego aéreo, problemas no embarque, congestionamento, etc"

Prós: "Foi organizado"
Contras: "Refeição foi trivial."

Prós: "Tripulação excelente, atenta às necessidades dos passageiros e prestável"
Contras: "Lugar pouco confortável. Animação sofrível, aparelhagem antiquada com poucas hipóteses de escolha. Escassos canais de música"

Contras: "Atraso como sempre .... E pergunto : acham que atum é uma refeição que se ofereça as 9:00h da manhã ? Pois ... tal como eu a maior parte dos passageiros recusou (seria menos mau apenas um cockie)"

Prós: "It was quick."
Contras: "Delayed transport to flight, tiny non-reclining seats. Food offering mediocre and had to flag down flight attendant just to get water they we're giving to everyone but some of us apparently."

Prós: "I travel for pleasure a lot and this was my first time flying TAP Portugal. I flew from LIS to MAD and the crew were overall more friendly and smiling than on US domestic flights. The plane was clean and bright. I did not notice if the seats recline. I will be using them for short flights throughout Europe when I return for visit."
Contras: "Flight was so short they rushed us eating the cookie and only water was served that I could tell. Also, TAP has their own boarding check-in wing of Lisbon airport. It was not clearly marked and Eropean arrows pointing up could mean to continue forward, as well as go to upper floors."

Prós: "Delayed"

Contras: "Voo atrasado mais de 3h ! Muito mau com mudanças constantes de hora"

Contras: "Bad experience with charged"

Prós: "Boa técnica , voo seguro ."
Contras: "Atraso muito grande, passageiros em avião quente , no sol."

Contras: "Unruly boarding lines. Plane late .flight attendant less than friendly"

Prós: "everything was fine. nothing specifically wrong or bad."
Contras: "had the same food the third time this week. they could do more"

Contras: "When I booked the flight, your site said that I would not have a luggage charge, but I was charged 37 euros more when I checked in."

Contras: "Boarding took longer than expected. Flight was delayed then was delayed a second time once everyone was boarded. Smaller plane than the usual TAP planes, but okay flight."

"Nada a dizer."

"Os aviões para longa viagem são péssimos , a comida horrível, mal confecionada e não melhora há anos que é frango ou massa, mal confecionada."

"Péssimo Ter que validar documentos uma No checkin e no embarque atrasou o voo em uma hora Comida péssima Banheiro nojento sem Limpeza Péssima experiência"

"Loved the CRJ1000. Quiet and quite confortable."

"Delayed departure from Lisbon due to security issue but flight arrived on time in Madrid."

"I think it was silly that we needed to get a new boarding pass after we showed proof of a negative covid test. I think this proof could have been done online when booking the flight. It seemed very inefficient to do at the gate for everyone."

Prós: "Iberia is great"
Contras: "Great airline Iberia is great"

Contras: "A refeição servida é horrível, um verdadeiro lixo e uma total falta de respeito. Trata-se de uma porção de arroz branco, com molho de tomate e um hambúrguer. Tudo com uma péssima aparência e sabor. A comida foi requentada várias vezes. Além disso quando se abre refeição, fica a impressão de que sacudiram o recipiente (ou abriram e fecharam mais de uma vez), pois você não consegue abrir sem ficar com a mão toda engordorada. Ao tentar substituir a refeição, as pessoas da Iberia não te atendem prontamente e quando isso ocorre, informam que a outra opção não tem mais. Um prêmio para a Iberia de como tratar mal seus passageiros, não respeitando inclusive a saúde dos mesmos, servindo uma comida pouco saudável. Ao pedir um vinho branco, as pessoas da Iberia, informam que não tem. Depois você verifica que tem, ou seja, a pessoa da Iberia não falou da verdade. Resumindo, uma total falta de respeito. A pior alimentação servida em toda minha vida. Além da péssima educação da tripulação da Iberia. Eles estão treinados apenas para fazer o serviço operacional, quando surge algum problema, é uma grande decepção."

Contras: "Aeronave velha e tripulação não muito simpática!"

Contras: "Bags did not make the flight. Served no water or drinks."

Contras: "crew seemed a tad sour. came around with morning tea but without proper cups. attendant seemed annoyed when my neighbor asked for a paper cup in lieu of the plastic juice cup he already had. not a big deal but kinda weird"

Prós: "Everything"
Contras: "Nothing"

Contras: "Fly on time"

Prós: "Flight at time. Arrived earlier than expected."
Contras: "I ordered a cava bottle and it was hot. But rest was ok"

Contras: "The crew was very unpleasant . I boarded the plane - was not even greeted. This was not like business class at all . I felt like I just wasted money and did not get even close the service I expected. Flight attendants were ignoring my requests - no blankets no cocktails ... very bad ."

Prós: "Fine flight once we were in the air."
Contras: "There were NO SIGNS saying it was a level flight, not Iberia. No one at Iberia check in desk etc. We eventually figured it out after a while. In general Iberia and level are short staffed and unorganized. If you're willing to deal with this, it's an affordable option and they'll get you from A to B."

Contras: "The airline accepted our checked baggage, although they already knew that it would not make it to our final destination (Marrakech) on the same day that we would arrive. We had to pay, out of our own pockets, for the inconvenience. Apparently this happens a lot, and it happened to our entire plane"

Contras: "Infotainment system"

Contras: "O voo atrasou muito, ninguém deu satisfação sobre o motivo. As últimas cadeiras da aeronave ficaram com o resto do jantar, sem opção de escolha. Não deram água, e quando deram foi meio copo."

Contras: "USB outlet not working seat 21D"

Prós: "Good seat"
Contras: "Check in counter service is the worst I’ve ever experienced. On board, not all menus were available so I ended up eating the leftovers..."

Contras: "Poderiam não ter perdido minha mala"

Contras: "Poderiam não ter perdido minha mala."

Contras: "Espaço na classe econômica"

Prós: "It was cheap"
Contras: "Flight was late, boarding and unloading was slow so I missed my connection to LA."

Contras: "It would’ve been better to receive our luggage on time. We have to wait an extra day even though we had to pay 100 Euros to check our bags."

Contras: "Não apanhei o voo."

Contras: "Não apanhei o voo."

Contras: "Ibéria offers a terrible service to its customers"

Prós: "Do piloto,decolagem e pouso muito tranquilo!"
Contras: "Café da manhã poderia ter sido melhor!"

Contras: "Missed connection and this delayed by 20 hours to final destination."

Prós: "Atendimento no check in."

Prós: "The people"
Contras: "Trafic"

Prós: "Tudo"
Contras: "Nada"

Prós: "Tudo"
Contras: "Tudo"

Prós: "Nothing"
Contras: "Péssimo atendimento"

Prós: "That IBERIA brought me to where I wanted to be"
Contras: "I’ve had 4 flights, none of which departed on time Not even a glass of water offered: IBERIA doesn’t have the prices of WizzAir or Ryanair, but what they offer onboard is pretty much the same as those airlines"

Contras: "very rude gate crew. impatient and not helpful. they need a new job if they are so miserable."

Prós: "Seats"
Contras: "Poor boarding process"

Prós: "On time"
Contras: "No seat choice."

Prós: "helpful crew, fast boarding"
Contras: "nothing"

Contras: "Nem água serviram. Entendo que era um voo curto, mas nem água? Poltronas que não inclinam... sentei separado do meu acompanhante..."

Contras: "Os comissários eram um pouco antipaticos, falavam muito rápido e sem se importar se entendiamos ou não o que era dito."

Contras: "Atraso de quase uma hora"

Prós: "O atendimento e o serviço no geral foram bons mas precisa melhorar no processo de embarque, na comida servida a bordo e no conforto interno da aeronave."
Contras: "Nosso vôo inicial foi em Zagreb e lá não nos deram o cartão de embarque do próximo trecho que seria de Madrid a São Paulo. Chegando no aeroporto de Madrid, precisamos ficar numa fila enorme para passar na imigração, depois em outra fila bem demorada para pegar o cartão de embarque e novamente uma fila imensa para outra imigração na hora de embarcar de noite para São Paulo. Não entendi porque não deram os dois cartões de embarque lá em Zagreb, como todas as companhias aéreas fazem. Mais de uma hora antes do embarque, recebi um e-mail da Iberia, achei ótimo. Dizia que já havia iniciado o embarque. Corremos para o portão e lá chegando havia uma fila imensa de passageiros já posicionados para embarcar. Não havia indicação visível de qual fila nós deveríamos entrar. Depois de muito perguntar, e de entrar na fila errada, consegui achar a minha fila. Ficaram todos os passageiros ali em pé, esperando mais de 40 minutos para iniciar o embarque. Terrível. Só posso elogiar os atendentes no sentido de fazerem as pessoas que estavam em fila errada a irem para o final da fila deles, mas não culpo as pessoas por estarem na fila errada pois eu mesmo demorei muito para entender onde deveria me posicionar. Se o embarque só começa no horário marcado, não entendi porque fazer todos ficarem de pé mais de 40 minutos na fila. Eu mesma deixei de ver as lojas do free shop por achar que estava muito atrasada. A comida era bem básica e o café da manhã fraco. Os comissários demoram muito para recolher o lixo e ficamos esperando com a mesa aberta um tempão. Enfim... precisa melhorar em alguns aspectos."

Prós: "O voo atrasou mais de uma hora por falha mecânica. No resto foi tudo bem."
Contras: "Atraso"

Prós: "Pontualidade e rapidez no atendimento."
Contras: "Não consegui dormir muito e cheguei quebrada."

Prós: "Horário cumprido."
Contras: "-"

Prós: "Tripulação atenciosa"
Contras: "Saiu atrasado, me fez perder o voo para São Paulo"

Prós: "Conforto e entretenimento"
Contras: "Tivemos atraso no primeiro voo de Dublin para Madrid, da própria companhia Iberia. Quanto chegamos em última chamada no portão de embarque de Madri para São Paulo, descobrimos que nossos assentos haviam sido vendidos."

"A aplicação da própria companhia não funcionava e não nos permitiu fazer o check-in mais facilmente."

Prós: "Extremely professional boarding process, and kind and attentive flight crew."

Prós: "Video was good, seats were good."
Contras: "Man doing the check-in in Madrid (site 909) was very rude and unhelpful."

Prós: "More legroom than other airlines, timely and in flight entertainment."

Prós: "Flight was fine"
Contras: "Ticket/luggage issues not handled very well. Long wait lines. No notification of plane delay on monitors."

Prós: "A tripulação poderia cuidar mais das pessoas e não ficar foçada na venda de produtos. Não foi servido nem um cafezinho e nem um copo de água no voo de Amsterdã a Madri."
Contras: "Poderia ter mais espaco entre as cadeiras."

Prós: "The only thing I liked was the company of the people sitting next to me on the flight and the fact that we arrived safely."
Contras: "The service at the check in counter could have been better. The online booking should have clearly stated that there will be a additional charge for check in luggage The crew on the flight used my overhead storage for their own bags and I had to put my bag under my legs. I barely fit in the seat"

Prós: "Crew was friendly"
Contras: "Tv screen didn't work, stuck on an airplane for 8h without any entertainement. Had to pay an extra €120 to check in my bag, because it wasn't mentioned in the confirmation that my ticket didn't come with checked-in luggage. Moreover, the food on the plane was terrible ... Thank god it was a relatively cheap ticket, but would never take this airline again though."

Contras: "No AC"

Prós: "The crew was bilingual and very friendly."
Contras: "The TVs did not work. The sandwiches we had for breakfast were underwhelming, especially after having a 4.5 hour delay prior to boarding"

Prós: "All"
Contras: "No"

Prós: "Tudo. Ok"
Contras: "Tudo ok"

Contras: "Li vários comentários nos mais diversos lugares que a companhia era péssima, então me preparei para o pior. Que bom, pois tive a grata surpresa de voar em um avião novo, cheiroso e com bom entretenimento. Comida ok, foram dois serviços. Vôo tranquilo, tripulação não é simpática, mas é atenciosa. Cur"

Contras: "Atendimento"

Prós: "Comfortable seats from the good old days on board B 737"

Contras: "Not a fan of the elevator music they play. Unnecessary"

Prós: "Embarque na hora e de forma tranquila, saída e chegada antes do horário, boa comida e tomada para carregar o celular."
Contras: "Não consegui fazer o check in pelo celular."

Contras: "My United flight was five hours delayed and I was going to miss my Air Europa flight. I called to see if I could switch flights but that was absolutely not an option and I had to buy a new one way ticket. I would’ve paid the difference, if there was one, but that wasn’t an option."

Prós: "Modern clean plane, excellent crew"
Contras: "Flight was delayed but no announcements were made"

Prós: "NADA!! PÊSSOMO, TUDO!"
Contras: "A aeronave, não deveria está em uso!!! TERRÍVEL! Tudo ruim!! Ponham uma aeronave descente para fazer MADRID -PORTO! A Aireuropa, tenho certeza, tem aeronave descente, pôs jã voei com a AIREUROPA, no ultimo mês de Março! Nunca tinha voado em um amontoado de ferro velho, como essa aeronave de hoje!"

Prós: "Apenas a pontualidade!"
Contras: "Tudo na aeronave, comida"

Contras: "Boarding time notification and check luggage’s cost"

Prós: "Flight itself was ok"
Contras: "Checkin was a chaos, different cues and no signs explaining where, crew arrived nonchalant and did bot give specific instructions or tried to appease the excalating situation among passengers cueing for a long time"

Prós: "Free wine with your meal."
Contras: "The staff at check in were very rude, we were never advised about paying $150 extra per bag each way! They stated because we booked through a travel agency instead of booking directly with air Europa they charged us for luggage. It was an unexpected large expense. Crew barely spoke any English."

Prós: "Everything was fine (food, drink options, etc.)"
Contras: "The flight was a little uncomfortable for me (seating) and TV shows and movies did not have many options."

Prós: "Pequena vantagem de preço em relação a outras companhias. Foram pontuais."
Contras: "Não é possível fazer check-in online, que foi demorado antes do embarque. A companhia não informa com exatidão o terminal e o gate de embarque até 2 horas antes. O assento bastante apertado, as refeições muito simples. Foi complicado planejar a ida ao aeroporto sem essas informações."

Prós: "Good seating space."
Contras: "Food & drinks are expensive, but we brought our own."

Prós: "Avião novo 787 muito bom"
Contras: "Desembarque demorou muito"

Prós: "Tripulação"
Contras: "Embarque!!! Péssimo, desorganizado, confuso, pessoas despreparadas"

Prós: "Nice plan and staff."
Contras: "Very slow baggage drop off at Barcelona airport."

Contras: "Entretenimento era muito fraco"

Prós: "clean plane food and drinks comfortable seats"
Contras: "warm and no way of adjusting a personal vent"

Contras: "Dejaron el equipaje en malaga"

Prós: "O embarque foi muito rápido e fácil. A comida a bordo estava boa e o espaço entre as pernas era bom."
Contras: "O avião era muito antigo, não tinha sistema de multimídia individual. Um absurdo para um voo transatlântico. No lugar disponibilizavam acesso ao acervo de filmes através do Wi-Fi da aeronave ou utilização do mesmo conectado à internet, porém com valor surreal. 20 megabytes de dados por 7 euros?!"

Prós: "Nothing"
Contras: "Not only did we board an hour late but we were basically held hostage for over 3 hours inside the airplane due to navigation difficulties. We were in the middle of the ramp and little information was given. Needless to say I missed my connecting flight. A total nightmare."

Prós: "A tripulação tem uma boa qualidade e tenta oferecer o padrão das outras companhias aéreas. Piloto parece ser muito experiente, decolagem e pouso perfeitos sem sobressaltos."
Contras: "Avião velho. Assentos com mal cheiro, estofamento desgastado e fino. Pouco espaço entre os assentos. Entretenimento antigo e sem variedade. Poderiam avisar com alguns dias de antecedência sobre a oferta de streaming no avião. Assim como disponibilizar pontos de recarga de celulares e tablets nos assentos. Em resumo o avião funciona sem problemas, mas o conforto deve ser atualizado urgentemente."

Prós: "Do atendimento da tripulação! Todos cordiais e atenciosos, além de muito pacientes."
Contras: "Da falta de cuidado com os aviões e da desorganização no dia que perdemos a conexão e demorou demais para providenciarem um ônibus para o hotel e na volta do hotel o ônibus nos deixou no terminal errado. Coisas simples, mas que demonstram uma falta de cuidado com os processos."

Prós: "I liked the Boeing 787"
Contras: "The service sucked. The crew speaks very weak English. The crew only comes around the cabin very few times. Not good on a 9 1/2 hour flight."

Prós: "The Embraer is a great regional aircraft."
Contras: "There are plenty of air bridges to use at Porto airport, but AirEuropa chooses to use a stand that requires busing passengers from the terminal and back. No IFE."

Contras: "An hour to check in is unreasonable and the having to go to a separate counter to pay for a bag was a joke."

Prós: "O check-in e o embarque foram pontuais e razoáveis. Apenas."
Contras: "Péssimos espaços entre poltronas e reclinação. Não tinha multimídia individual, para entretenimento deveria ser usado o próprio smartphone via wi-fi do avião, que só disponibilizada poucos (5) filmes ruins. Não há tomada para carregamento e o banheiro é mal conservado. Nunca usaremos novamente. Não vale o preço."

Prós: "Voo com avião novo, com espaço OK entre poltronas para o trecho."
Contras: "Tripulação mal treinada e antipática."

Prós: "The crew."
Contras: "The airplane is too old."

Prós: "In-flight entertainment selection was good, hot meal was good, staff was knowledgeable and courteous."
Contras: "In-flight wifi pricing per MB transmitted should be reduced based on the value the service provides (slow data rates)."

Prós: "Preço mais baixo que encontrei nas pesquisas."
Contras: "Fila para check in. Fone de ouvido por 3 euros."

Contras: "Delayed, both ways"

Prós: "excellent"

Contras: "Advance check-in did not work -- tried 3 times. Entered all the info, pressed enter and nothing happened."

Contras: "I was taken back by the crew not friendly"

Prós: "Didn't care for just one movie choice but I liked the price!"

"Apostar na easyjet é a melhor solução"

"Fiz a compra pela Kaiak mas no momento da viajem a companhia aérea não encontrou minha reserva, e eu perdi meu voo"

Contras: "From terminal to terminal... the worst airlines and experience. Flight delayed, crew unprofessional and boarding horrible."

Prós: "Competent crew"
Contras: "Very late"

Prós: "A simpatia dos profissionais do avião"
Contras: "Quando cheguei ao aeroporto de Gartwik fui até ao guichê da easyget pedir uma informação sobre o meu voo por volta das 5h55m e fui estremamente mal atendida por as funcionárias uma delas até me perguntou se eu não tinhas olhos para ver o placar não me deu a informação que eu pedir não foi nada educação povo sem educação nada profissional"

Contras: "Flight was delayed ridiculously and were not informed of what time it was delayed to until shortly before departure. Been told due to fog but other flights were leaving in the meantime!"

Prós: "Crew was friendly"
Contras: "For budget airline they did pretty good"

Prós: "O assento é confortável para uma empresa de lowcost"
Contras: "O embarque e o desembarque."

Contras: "My first time on easyjet & it was not easy."

Contras: "It is worth the price we paid for our round trip tickets. We were scrunched in, there are no frills. There is no food unless you want to buy it. Like I said, no frills, but worth the cheap ticket."

Prós: "The seats were comfortable, despite the fact that they didn't recline."
Contras: "We waited in cues repeatedly waiting to board. The check in crew kept separating people into different lines (unknown reasons). We were not told that the plane was late until after departure time. (by then, we had figured it out)."

Contras: "Delayed to and from London..."

Contras: "No delays"

Contras: "The flight was delayed 3 hours, the boarding was just people rushing downstairs and onto the breezeway, and the seats were just ok."

Contras: "o voo ter partido e chegado a horas e não com um atraso de mais de 2h"

Prós: "Crew was very informative and honest about all the extra fees there are with easy jet."
Contras: "During Boarding there were two entrances, from the front of the plane and from the back. The crew misdirected passengers and passengers with the lower seat numbers boarded from the back. Passengers with higher seat numbers boarded through the font entrance. Getting to your seat felt very crowded."

Prós: "Flight on time"
Contras: "Airport, Crew, Bag Drop"

Contras: "The food"

Prós: "Embarque"
Contras: "Espaço entre cadeiras e atraso no voo. Bagagem demorou muitotemoi a chegar"

Prós: "Pontualidade"
Contras: "Espaço entre cadeiras"

Prós: "The crew very unpolite My reservation was for me and my husband and the gave us separated seats"
Contras: "Quality of service Long lines Very caotic Terrible experience"

Contras: "atraso de 2h no voo, sem nenhuma indicação por parte dos assistentes de terra. serviço pós venda terrivel, sempre a desresponsabilizar de todos e quaisquer factos. nao volto a contratar serviços a esta companhia."

Contras: "Receberem a minha bagagem de mão na porta do avião"

Contras: "O espaço entre as poltronas é pequeno demais."

Prós: "Voo confortável tripulação simpática, aterragem muito suave"

Prós: "A simpatia da tripulação."
Contras: "Estar a espera mais de uma hora para sair de Paris."

Contras: "O tempo de embarque, ou seja, depois de passar a porta de embarque, muito tempo à espera para entrar no aviao"

Prós: "Four hours of delay."

Prós: "Avião limpo e confortável"

Prós: "Voo de Londres à Paris bastante tranquilo e rápido."
Contras: "Poltronas não reclinam, mas tem um bom espaço para as pernas"

Contras: "More legroom than expected. Large fees for checked bags in my opinion."

Contras: "Assento desconfortavel para dormir."

Contras: "They overbooked our flight, sold our tickets and we didn’t get on standby. We had to wait in the airport for 8 hours for another flight because of this."

Prós: "Absolutely nothing."
Contras: "Our flight was 3 hours delayed, we had to throw away our backpacks because the the crew said we could not bring them on. They said throw them away or you have to stay in Portugal and can’t go to Madrid. We missed our connecting flight. Worst flying experience I’ve ever had! No one was apologetic."

Prós: "Na verdade não gostei dos assentos apertados e de não ter como carregar o celular."

Prós: "The price was cheaper"
Contras: "They could serve water"

Contras: "4 hour delay"

Prós: "Plenty space in the cabin and decent leg room on standard seats"
Contras: "Cabin crew are not very warming or hospitable feel like they are just doing their job rather than offering customer service which should be high on any airlines priorities when people are 33 000 ft away from comfort"

Prós: "Tripulação mal educada e grossa. Terrível."
Contras: "Ter ido por outra companhia aérea."

Contras: "Foi tudo muito bom. Sem problemas"

Prós: "Preço"
Contras: "Atrasou muito"

Prós: "Melhor pouso que já tive."

Prós: "Pontual"
Contras: "Nem uma água de cortesia."

Prós: "Espaco das cadeiras"
Contras: "N/a"

Prós: "Punctuality!!!!"
Contras: "Crew can be a bit annoying"

Prós: "Good airplane and very welcoming crew, food options are also good."
Contras: "The seats are va little uncomfortable but nothing that affects the flight."

Prós: "No complaints about flight"

Prós: "Normal."
Contras: "Devter um atraso superior a 1:30"

Prós: "Bigger plane, which was better."
Contras: "Flight delayed Not enough food on plane. Boarding took forever long long queues at Lisbon but security was surprisingly fast. Landed 40 min late"

Prós: "everything"
Contras: "i think the whole airline companies are losing the idea of providing simple free tea or coffee."

"Voo atrasado 1:20hr"

"Efficient boarding and check in Good comfortable plane Only issue was emails asking me to get Spanish QR Covid code. That was simple but whatever I uploaded to Vueling they told me they could not validate. As a result I had to do an airport check in They need clearer communication"

"A entregar das maletas (equipajes) demorou 1 hora."

Prós: "O assento nem por isso"
Contras: "Não tenho ainda uma ideia formada."

Contras: "Obrigaram eu e minha filha a pagar o despacho de duas malas de mão, tive que pagar 140 euros, que não tinha programado em gastar e ainda extraviaram uma dessas malas. Estamos indo para o hotel sem uma das malas."

Prós: "Nada"
Contras: "Aterrou com 1 hora de atrasado, excesso de bagagens de cabine, uma comissária de bordo mal educada."

Prós: "Atendimento no checkin com qualidade de informação"
Contras: "Os últimos assentos sem janelas são horríveis!"

Prós: "The crew was nice."
Contras: "The flight was delayed."

Prós: "Crew was very professional and styled with poise."
Contras: "Seat recline"

Prós: "Bancos espaçosos e confortáveis"
Contras: "Tempo de espera para a entrada no avião. Voo atrasado. Muito pouco entretenimento"

Contras: "Na escala no aeroporto de Oslo tivemos de sair porque as máquinas para check in automático só permitem fazer o check in de algumas companhias."

Contras: "Entretenimento"

Contras: "Atraso de mais de 1h. Demora no desembarque de ônibus."

Contras: "Por primeira experiência com a companhia gostei bastante do preço e atendimento . O serviço de bordo não está incluso na viagem e não houve nenhum tipo de entretenimento."

Prós: "The crew was fast, but grumpy."
Contras: "Vueling delays flights."

Contras: "Most Vueling flight that I take are delayed"

Contras: "The seat area was dirty with broken biscuit crumbs - both seat and floor. The pocket in front of the seat (back of previous seat) was filthy with what looked like yogurt and chewing gum. Very unpleasant!"

Contras: "We had to wait for someone... Couldn't leave with out them. Departed an hour late."

Prós: "Good but not the delay"
Contras: "The flight was delayed by 2 hours so I missed my coach from Barcelona to valencia and had to pay €34.50 for another ticket can you please try to refund me this money."

Prós: "The crew are so helpful and friendly"
Contras: "Our flight was ridiculously delayed due to fog no fault of the airline but the communication was terrible"

Prós: "You need to add an N/A option, we didn't eat anything"

Prós: "Good leg room"
Contras: "30 minutes late - better than 2 hours with previous Vueling flight..."

Prós: "Crew"
Contras: "Seats are like deck chairs with no leg room"

Prós: "When check-in online I was given 1st row seats, as a result I was treated as an excellence customer. Great service."
Contras: "Delayed flight that was a connection and nearly missed my next flight"

Prós: "Nothing"
Contras: "The flight was delayed for an hour which made me late for where i needed to be"

Prós: "Getting off the plane in Barcelona"
Contras: "Extremely poor service by the cabin crew. They were extremely lethargic and slow with service. So much so that numerous rows of seats with young families were never served. No announcement or apology, they just stopped serving as they needed to prepare to land. They knew from the start how long they would have to serve drinks/snacks but didn’t care and definitely did not go out of their way to ensure everyone would be served. The worst service or total lack of that I’ve ever had."

Contras: "Flights notoriously late Staff useless Service inexistant No information provided Avoid Vueling"

Prós: "Nothing"
Contras: "Plane late Check in late What a joke first time flying with this joke company"

Contras: "Arrasou muito, quase 2 hrs"

Prós: "we reached our destination alive"
Contras: "We sat on the aircraft on the tarmac for two hours, no explanation. Food and drink were served 20 mins before landing, some people didn’t get a chance to have a drink. Staff were disorganised confused and rude. My debit card was handed to another passenger because the steward had no idea what he was doing. Beyond awful!"

Prós: "Seats were clean"
Contras: "Delayed flight which lead to then sitting in the plane on the runway awaiting a time to take off. Flight attendant didn’t serve the back half of then plane with drinks. Luggage Carousel kept changing."

Prós: "Nothing"
Contras: "Delayed by almost 4 hours with no communication. By the time we found out we could get a meal voucher it was too late"

Prós: "Nothing"
Contras: "Flight delayed, no gate information till 18:40 - when flight was supposed to take off at 14:40 - then gate overcrowded by passengers from 3 different flights all to the same place. Crew members didnt know how to handle the situation and over 200 did not board the plane. However once taken to the plane lucky passengers had to wait outside on runway for approximately 40 mins as cabin crew also did not know how to handle the situation. Those with assigned seats did not get them and those with luggage to go in the cabin were informed there was no more space and luggage had to be put in the hold. We finally boarded the plane at approximately 8:40 but could not take off for another 2 hours where we were stuck on a small cramped space on a plane full to capacity not having eaten anything for hours with no idea of the progress of the situation. In conclusion I expect every passenger should receive a refund for not only the extrodinary 8 hour delay but for the mismanagement of the entire situation."

Prós: "Nothing.... Very poor. Generally Vueling has a poor image but I took a chance nothing has changed"
Contras: "On board the plane I was told you have to pay for all the food drinks quite abruptly maybe because I had shorts on and a tee shirt the lady in question thought I did not have much money.....Never go by how somebody is dressed that's my advice to your airline staff...."

Prós: "Nothing"
Contras: "On arriving two hours early to my flight I was told that I was being put on standby because the flight was full. Not sure how I got bumped from a flight that I bought a ticket for 3 weeks ago? Upon waiting at the gate I came to realise that 17 other people had also been bumped. How does an airline overbook a flight that much? We were led to the baggage claim and told to pick up our bags to be rechecked- then the flight attendants disappeared, giving us no further direction as to where to go or what to do. My bags did not arrive on the carousel, either did anyone else’s that had been bumped. We walked up to the check in desk only to be told to consult the baggage service desk downstairs. Upon doing that we were told to go back to the check in desk. After going to the check in desk again we were told to go to the customer service desk. After doing that and waiting another half hour, we were given new tickets and told that our baggage had left on our original flight and would be waiting for us in Barcelona once we got there. Our compensation for all of this hassle was only a free meal from the restaurant. When we went to the restaurant we were told that we were only allowed one of the cold sandwiches and a small drink. Absolutely appalling as we were starving and exhausted. All of the flights were also delayed, however all the boards continued to say they were ‘on time’. The board for the flight we eventually took said we were ‘on time’ despite the fact we were still standing at the gate at the time we were supposed to depart. After arriving on a flight 5 hours later than we should have arrived, We were then told by the baggage desk that the luggage had not arrived in Barcelona and were instead back in Paris. So the staff in Paris blatantly lied just to get us to leave them alone. No apology was offered at any point of this whole ordeal, no compensation other than a sandwich and a bottle of water, and i’m now left with absolutely nothing but the clothes on my back. Not even a complimentary toothbrush which has been given to me along with toiletries and a t-shirt the last time my bags were delayed. Absolutely appalling from all aspects of this whole company. I am sorry to say I’ve already booked my return flight, however after that flight I am never flying Vuelig again!"

Prós: "Crew and Flight attendants were helpful, responsive and cheerful before, during and after the flight."
Contras: "I was not able to check into the flight online as the Kayak link sent me to an unknown page. It was not an Iberia flight but was operated by Veuling airlines, however was still unable to check in by going directly to the Veuling website. If you're not going to be allowed to check in online, that is one, thing, but it isn't great to be given a link that doesn't work and then be nervous that you are not going to get on your flight. The boarding process should be changed as it is a free for all and people are waiting in line on the jetway, when really they are waiting for the buses. I believe the plane was at Terminal 2, so we had to switch terminals via bus. Just seemed as though there should be a better process for boarding than lining up down the middle of the terminal or manage the process differently as we were boarding buses."

Prós: "Friendly and helpful staff. Comfortable and decent legroom in the cabin."
Contras: "Slight delay on departure but not really an issue. Bit of a long wait for baggage in Barcelona on arrival but don’t think it’s Vuelings fault."

Prós: "Safe flight, good leg room"
Contras: "Delayed departure, delayed boarding"

Contras: "no food no drink all 2 flights"

Contras: "The flight was 2h delay and they didn’t give any information."

Contras: "I can't even begin to describe the horrendous experience..."

Prós: "cabin crew was friendly"
Contras: "ground staff was so trained to brush problems to the customers that never again Vueling, so bad experience compared to Ryanair..."

Prós: "Nothing"
Contras: "The flight was cancelled after checkin . Trying to get an alternative was futile with no success.Had to drive 1000 km in the end. No announcements made in English. Plese advise how to get a refund."

Contras: "Very little legroom"

Prós: "Flight on time"
Contras: "Was made to put case into the hold at the gate, they said there wasn't enough room on the plane, got on, there was loads of space and loads of cases. Got to Barcelona and my Kipling monkey had been removed from case, either in Birmingham or Barcelona."

Prós: "The staff were nice, and we landed which is always a bonus"
Contras: "Almost missed the last aerobus because of the long delays. Long waits with boarding."

Prós: "Furious, Vueling is always late!!!"
Contras: "Always late,, they don't care!!"

Prós: "Staff were fine, lovely to check in online and not have to worry"
Contras: "Once onboard we sat for nearly an hour going nowhere"

Prós: "The Staff were very attentive and attractive!! Very Comfortable flight and well worth the money! I would only fly with Vueling to Barcelona! Amazing Experiance Thank you everyone"
Contras: "Outstanding"

Prós: "Excellent check in . Before time arrival."

Ler mais sobre a TAP AIR PORTUGAL
COVID-19: informações

Medidas de segurança das companhias aéreas que voam para Espanha

As companhias aéreas que voam para Espanha adotaram medidas de segurança adicionais e ajustaram as suas políticas para melhor acomodarem os passageiros. As políticas variam consoante a companhia.

Reforço das medidas de higiene

Limpeza diária, instalação de filtros HEPA na cabina em voos para Espanha

Uso de máscara obrigatório

Uso de máscara obrigatório a bordo; máscaras fornecidas em voos para Espanha

Lugares com distanciamento físico

Lugares do meio indisponíveis em voos para Espanha

Teste antes do voo

Teste de anticorpos e sintomas em voos para Espanha

Reserva passagens aéreas baratas para Espanha

Ofertas recentes de voos de ida e volta

12/1
quarta
direto
Ryanair
1h 05m
OPO - SVQ
19/1
quarta
direto
Ryanair
1h 20m
SVQ - OPO
12/1
quarta
direto
Ryanair
1h 05m
OPO - SVQ
19/1
quarta
direto
Ryanair
1h 20m
SVQ - OPO
7/1
sexta
direto
Ryanair
1h 20m
LIS - AGP
9/1
domingo
direto
Ryanair
1h 10m
AGP - LIS
12/1
quarta
direto
Ryanair
1h 05m
OPO - SVQ
19/1
quarta
direto
Ryanair
1h 20m
SVQ - OPO
11/1
terça
direto
Várias companhias aéreas
1h 45m
OPO - BCN
12/1
quarta
1 escala
Várias companhias aéreas
13h 45m
BCN - OPO
18/1
terça
direto
Ryanair
1h 45m
OPO - BCN
20/1
quinta
direto
Ryanair
2h 00m
BCN - OPO
3/2
quinta
direto
easyJet
1h 20m
LIS - MAD
6/2
domingo
direto
easyJet
1h 25m
MAD - LIS
15/12
quarta
direto
Ryanair
1h 10m
OPO - MAD
16/12
quinta
direto
Ryanair
1h 15m
MAD - OPO
14/1
sexta
direto
Ryanair
1h 45m
OPO - BCN
17/1
segunda
direto
Ryanair
2h 00m
BCN - OPO
12/1
quarta
direto
Ryanair
1h 05m
OPO - SVQ
19/1
quarta
direto
Ryanair
1h 20m
SVQ - OPO
7/1
sexta
direto
Várias companhias aéreas
1h 20m
LIS - MAD
9/1
domingo
direto
Várias companhias aéreas
1h 15m
MAD - LIS
21/1
sexta
direto
Vueling
1h 55m
LIS - BCN
22/1
sábado
direto
Vueling
2h 00m
BCN - LIS
10/3
quinta
2 escalas
Air Europa
17h 15m
OPO - PMI
13/3
domingo
2 escalas
Air Europa
7h 50m
PMI - OPO
31/12
sexta
direto
Ryanair
1h 20m
LIS - AGP
5/1
quarta
direto
Ryanair
1h 10m
AGP - LIS
2/3
quarta
direto
easyJet
1h 20m
LIS - MAD
13/3
domingo
direto
easyJet
1h 25m
MAD - LIS
18/12
sábado
direto
Ryanair
1h 10m
OPO - MAD
20/12
segunda
direto
Ryanair
1h 15m
MAD - OPO
7/1
sexta
direto
easyJet
1h 20m
LIS - MAD
9/1
domingo
direto
easyJet
1h 25m
MAD - LIS
28/1
sexta
direto
Ryanair
1h 20m
LIS - AGP
30/1
domingo
direto
Ryanair
1h 10m
AGP - LIS
24/1
segunda
direto
Várias companhias aéreas
1h 15m
LIS - MAD
29/1
sábado
direto
Várias companhias aéreas
1h 20m
MAD - LIS
4/3
sexta
direto
easyJet
1h 20m
LIS - MAD
15/3
terça
direto
easyJet
1h 25m
MAD - LIS
Ver mais resultados

Ofertas recentes de voos de ida

27/12
segunda
direto
Ryanair
1h 05m
LIS - SVQ
7/1
sexta
direto
Ryanair
1h 05m
OPO - SVQ
19/1
quarta
direto
Ryanair
1h 20m
LIS - AGP
5/1
quarta
direto
Ryanair
1h 05m
LIS - SVQ
29/12
quarta
direto
Ryanair
1h 05m
OPO - SVQ
12/1
quarta
direto
Ryanair
1h 10m
OPO - MAD
14/12
terça
direto
easyJet
1h 20m
LIS - MAD
22/12
quarta
direto
Ryanair
1h 20m
LIS - AGP
17/12
sexta
direto
Ryanair
1h 05m
LIS - SVQ
18/1
terça
direto
Ryanair
1h 45m
OPO - BCN
28/12
terça
direto
Vueling
1h 45m
OPO - BCN
8/1
sábado
direto
TAP AIR PORTUGAL
1h 15m
LIS - MAD
29/12
quarta
direto
Ryanair
1h 05m
OPO - SVQ
15/12
quarta
direto
Ryanair
1h 10m
OPO - MAD
19/12
domingo
2 escalas
Várias companhias aéreas
25h 50m
LIS - PMI
14/2
segunda
2 escalas
Air Europa
23h 20m
OPO - PMI
14/12
terça
direto
Ryanair
1h 10m
OPO - MAD
26/1
quarta
direto
easyJet
1h 20m
LIS - MAD
9/1
domingo
direto
easyJet
1h 20m
LIS - MAD
24/12
sexta
direto
Ryanair
1h 20m
LIS - AGP
Ver mais resultados
-
1
  • Ida e volta
  • Ida
  • Várias cidades
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
  • Várias
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe