Pesquisa voos baratos para Ponta Delgada (Açores)

PDL

Pesquisa voos baratos para Ponta Delgada (Açores)

Pesquisa voos para Ponta Delgada (Açores) em centenas de sites de viagem ao mesmo tempo

Ida e volta
Económica
Washington, D.C. (WAS)
Ponta Delgada (Açores) Aeroporto João Paulo II
domingo 16/5
domingo 23/5
Qualquer mês
Compara com a KAYAK |

Informações úteis

Época baixa

janeiroMelhor época para evitar as multidões, com uma queda média de 3% no preço.

Época alta

setembroÉpoca mais popular para voar, com um aumento médio de 8% no preço.

Preço médio de ida e volta

121 €(preço médio das últimas 2 semanas)

Boa oferta ida e volta

60 €ou menos

Boa oferta só ida

35 €ou menos

As melhores dicas para encontrares voos baratos para Ponta Delgada (Açores)

  • À procura de passagens baratas para Ponta Delgada (Açores)? 25% dos nossos utilizadores encontraram passagens para Ponta Delgada (Açores) por preços iguais ou inferiores a: De Lisboa 35 € ida - 48 € ida e volta, de Lajes 68 € ida - 92 € ida e volta, de Faro 94 € ida - 113 € ida e volta
  • Reserve pelo menos 2 semanas antes da partida para conseguir um preço abaixo da média.
  • agosto, setembro e outubro são considerados época alta. O mês em que é mais barato voar para Ponta Delgada (Açores) é janeiro.
  • Introduz o aeroporto de partida e as datas que te interessam no formulário de pesquisa acima para veres as ofertas mais recentes de voos para Ponta Delgada (Açores).

Perguntas frequentes - Reservando voos para Ponta Delgada (Açores)

Que companhias aéreas têm uma política de cancelamento flexível em voos para Ponta Delgada (Açores) Aeroporto João Paulo II devido ao surto de COVID-19?

Que companhias aéreas aplicam medidas de distanciamento social em voos para Ponta Delgada (Açores) Aeroporto João Paulo II devido ao surto de COVID-19?

Qual é a duração do voo para Ponta Delgada (Açores)?

Qual é o voo mais barato para Ponta Delgada (Açores)?

Quais companhias aéreas voam para Ponta Delgada (Açores)?

Qual é a distância entre o aeroporto de Ponta Delgada (Açores) e o centro de Ponta Delgada (Açores)?

Qual é o nome do aeroporto de Ponta Delgada (Açores)?

Como é que a KAYAK encontra preços tão baixos em voos para Ponta Delgada (Açores)?

Como é que a ferramenta de previsão de preços da KAYAK me ajuda a escolher a altura certa para comprar passagens aéreas para Ponta Delgada (Açores)?

O que é a opção KAYAK Mix em voos para Ponta Delgada (Açores)?

O que são as «datas flexíveis» da KAYAK e como me podem ajudar a encontrar um voo para Ponta Delgada (Açores)?

3 principais companhias aéreas a voar para Ponta Delgada (Açores) Aeroporto João Paulo II

Pontuações baseadas em avaliações de utilizadores da KAYAK

7,2
TAP AIR PORTUGAL
Pontuação geral com base em 5 357 avaliações
7,3
Embarque
7,2
Comfort
7,9
Tripulação
6,6
Entretenimento
6,9
Comida
Avaliações sobre a companhia

Contras: "O uso de mascara não foi obrigatório"

Prós: "Pontualidade e simpatia da tripulação"
Contras: "Comida, vergonhosa. Bebidas ok"

Contras: "We booked business class. JFK to LIS very nice. Seats were very comfortable and reclined flat. More leg room than in other business class seats. What they called business from LIS to Rome was just regular uncomfortable across economy seats with no one in the middle seat."

Contras: "Grab business class upgrade offer - worth every penny."

Prós: "Quick. Smooth!"

Prós: "Assento bom, preco bom, viagem optima"
Contras: "30 min atraso"

Prós: "Excelente"

Contras: "O voo partiu com um atraso superior a 1 hora"

Prós: "Tripulação muito simpática"
Contras: "Atraso de uma hora"

Prós: "A comida era boa"
Contras: "Atraso de uma hora, assentos do mais desconfortavel que existe"

Prós: "Great crew and good seat with enough space."
Contras: "Overall is fine !!!"

Prós: "The one glass of white wine I was served was delicious. Crew was friendly. Food was surprisingly elaborate for a short flight."
Contras: "Boarding process a bit chaotic. The process started before they were ready to let us on the plane. My special meal was forgotten until after meal service. They skipped our row for beverage service and there was nothing served prior to the meal."

Prós: "Simpatia da tripulação"
Contras: "Atraso no voo"

Contras: "Pontualidade e simpatia"

Contras: "Um atraso muito nenor"

Contras: "Not enough space for hand luhggage. Changed gate very short before boarding. No gluten free meal available on board."

Prós: "flight was more than 4 hours late!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Contras: "flight was more than 4 hours late!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Contras: "Pouca experiência da tripulação"

Contras: "Ontem tripulação pouco experiênte"

Contras: "O katering tem de ser melhorado, não se justifica pagar 1180 euros ida e volta e comer uma Sandwich básica!"

Prós: "A tripulação era competente e simpática!"
Contras: "Aeroporto sem meios de embarque"

Prós: "Tudo óptimo."
Contras: "Política de bagagem alterou e eu desconhecia. Preço do lugar escolhido caríssimo. Preço do vôo elevado. Para voo não lotado."

Prós: "O atraso só foi de 30 minutos."
Contras: "Processo de faturação de bagagens caótico. Colaboradoras de terra indisponíveis para ajudar e prestar esclarecimentos. Tripulação antipatica. Avião alugado a outra companhia."

Prós: "Pontualidade"
Contras: "Nada de mau a apontar"

Contras: "Atraso"

Contras: "Vôo com atraso."

Contras: "Food was terrible ! Please change the menu ...."

Contras: "Atraso de 1h30m"

Prós: "chegar a horas"
Contras: "comida"

Prós: "Nada"
Contras: "Tempo espera"

Prós: "Hoje em alternativa a horrível pasta de atum fui surpreendido com um wrap vegan - estava bom ! Embora muito desadequado para crianças ...."
Contras: "Como sempre TAP = voo atrasado As justificações (desculpas) são as de sempre) : Restrições no tráfego aéreo, problemas no embarque, congestionamento, etc"

Contras: "Delay and food - terrible"

Prós: "Tripulação excelente, atenta às necessidades dos passageiros e prestável"
Contras: "Lugar pouco confortável. Animação sofrível, aparelhagem antiquada com poucas hipóteses de escolha. Escassos canais de música"

Contras: "Atraso como sempre .... E pergunto : acham que atum é uma refeição que se ofereça as 9:00h da manhã ? Pois ... tal como eu a maior parte dos passageiros recusou (seria menos mau apenas um cockie)"

Contras: "The long delay, more than 1.5 hours."

Prós: "Food was ok. Check in was ok in Portugal. The plane was good (entertainment and seat comfort)."
Contras: "flight crew can be more friendly in my opinion."

Contras: "Atraso do voo, mais de 5 horas de atraso para a hora de chegada prevista, com uma espera de mais de 2 horas dentro do avião"

Prós: "Pontualidade ! (O que infelizmente é pouco comum na TAP)"

Contras: "Voo atrasado mais de 3h ! Muito mau com mudanças constantes de hora"

Contras: "Atraso de 3h e meia, isto não é normal!"

Prós: "On time!"
Contras: "That I had to pay for my check in bag on my return trip. Was told the ticket I booked didn't include check in bags. Whan my trip going to Portugal on Azores Airlines did. Someone shout step in and change this practice. Very confusing for the traveler"

Contras: "When I booked the flight, your site said that I would not have a luggage charge, but I was charged 37 euros more when I checked in."

Contras: "Conforto"

Contras: "Atrasado como sempre... uma vergonha"

Contras: "Delay as always with TAP"

Prós: "Nada"
Contras: "Atraso de 2 horas. Lugares mais apertados que companhias Lowcost. Em geral bem pior que Ryanair."

Contras: "cerca de 35 minutos de atraso, num voo de 1 hora. porque o aviao chegou atarsado do voo anterior porque o congestionamento no aeroporto forçou a uma espera de 15 minutos na pista."

Contras: "O facto de o voo ter atrasado 1h, e na altura do embarque, em vez de chamarem por ordem da fila, chamarem pelo tipo de bilhete (não contando com embarques prioritários)."

Contras: "Not getting new business configuration"

Prós: "Seat super uncomfortable"

Prós: "Preço"
Contras: "Cadeiras desconfortáveis, falta de espaço para pernas e objectos pessoais (livro, etc)"

Prós: "Not much"
Contras: "The CHEAP profiler of a CEO this airline has as its head. As it stands, Ryan isn't worth saving."

Contras: "Correu bem, e na normalidade."

Contras: "Lanche gratuito."

Contras: "Não apanhar chuva no embarque."

Contras: "The flight was delayed because of meteorological issues, and the time we had to wait on the plane could be minimized with some food and water"

Prós: "Agradou ter conseguido um preço low costs. Mas sinceramente poderia ter pago um bilhete mais caro e voado noutra companhia com mais conforto ."
Contras: "Demasiados atrasos. Temos que esperar o embarque a céu aberto na chuva e no frio. Péssimo ... E não tem nada para pessoas alérgicas a lactose e glúten."

Prós: "Very bad"
Contras: "Very bad"

Prós: "Preço"
Contras: "Stress dos restantes passageiros dado os atrasos. A culpa não é da empresa, visto o preço não estou a espera de comida nem de mordomias."

Contras: "Correu tudo normalmente"

Prós: "Pontualidade e tripulação atenciosa"

Contras: "Tudo me agradou. Não serviram comida nem houve entretenimento."

Contras: "Supostamente só se pode levar uma única mala, presenciei pessoas sem prioritário e sem mala extra a embarcarem com dois volumes o que é injusto para quem se preocupou a controlar a bagagem incluindo a dificuldade que é não utilizar mala de senhora para além da bagagem."

Prós: "Pontualidade"

Prós: "De nada nunca mais viajo c essa empresa, cheguei c 3 horas de antecedência no aeroporto e me fizeram pagar uma taxa de 55 euros absurdo, na volta atrasou muito, pessoas maleducadas"

Prós: "Sim, a tripulação excelente"
Contras: "Correu tudo bem"

Prós: "I loved the fact that I arrived"
Contras: "Everything else. Deservedly the worst airline in Europe"

Contras: "a tripulação do avião cancelou o acesso à gate antes da hora prevista tendo arrancado, deixando mais de 6 clientes em terra. é inexplicável esta forma de actuação tendo em conta que quem paga pelo serviço deveria aprimorar e dedicar-se a prestar um bom serviço. para mim a gota de água, não volto a contratar serviços a esta companhia."

Contras: "O tempo de espera no aeroporto para embarcar. Cerca de 1 hora."

Prós: "Simpatia da tripulação"
Contras: "Atraso de 1 hora"

Contras: "Para além de estarmos dentro de umas gaiolas em pé, quase uma hora sem sequer nos dizer nada, fomos a pé debaixo de chuva até ao avião. Crianças e bebês a serem forçados a ir debaixo de chuva. Entretanto chegamos ao avião e não tivemos autorização para entrar, ficando debaixo de chuva... enfim. Depois disso, quando aterramos não tivemos autorização de sair porque o Hospedeiro de Bordô chamou a polícia para acompanhar um dos passageiros. E para variar... Tivemos de permanecer sentados em espera para podermos sentir. Enfim. No mínimo ridículo."

Contras: "Houve um atraso e não avisaram. Ficámos em pé imenso tempo para embarcar como se o voo estivesse a horas."

Prós: "De tudo, tripulação Portuguesa super simpática"
Contras: "Tudo estava bem, sem reparos a fazer"

Contras: "Atraso uma hora"

Prós: "Apesar de ser um suplemento à tarifa, a opção Plus facilitou o acesso e a prévia marcação de lugares"
Contras: "Atraso de 1h30 na partida Desconforto dos acentos Ruído no avião"

Prós: "Conforto e tripulação"
Contras: "Embarque, algum tempo na fila e depois ao frio. Pouco antes da aterragem pressão nos ouvidos. Viajo muito e nunca me aconteceu tal"

Contras: "Got asked several times for passport checks, about six times. Didn't quite understand why so many. Not many seats in Lisbon airport. Same with toilets."

Contras: "Priority line...."

Contras: "Priority line....."

Prós: "Amazing crew"
Contras: "It would be nice if the back of the chair was reclining"

Prós: "Tripulacao."
Contras: "Nao poderem entrqr trlles mais pequenosque mtos sacos d viagens precoa ebgnadores fica uma viagem prevo TAP"

Prós: "Voo... aterragem perfeita. Tripulação de cabine muito profissional."
Contras: "Comunicação do atraso muito tardio. Muito tempo para sair. Muito tempo em táxi....toda a experiência antes de ter o avião no ar foi má. Falta de comida a bordo (típico do último vôo do dia....mas não devia ser assim)."

Prós: "The price of the flight"
Contras: "1 hour late departure"

Prós: "Horário cumprido"
Contras: "Tripulação pouco simpática"

Prós: "We got there eventually"
Contras: "No updates on why we were late. Then checked us in after the time of them posted delay just to make I stand 20 minutes outside in cold enough temperatures that you can see your breath. Why bring us outside? Ryanair is horrible"

Prós: "Smooth flight"

Contras: "Turbulência"

Contras: "Voo com atrazo elevado"

Prós: "Da qualidade versus preço"
Contras: "Atrasou 15m, nada de especial"

Prós: "Cheap"
Contras: "They didn’t turn the cabin lights off on a 11 pm flight!"

Prós: "Ship flight arrived 20 minutes before"
Contras: "Big person on very small space Disturb quite a lot"

Prós: "Nothing"
Contras: "Everything ! Delay, no info (absolutely no info! Regarding the delay. I would never, ever choose RyanAir again !"

Contras: "Atraso de 35min. Tripulação pouco interativa. Condição agressiva, q se repercutiu na aterragen"

Contras: "Atraso de duas horas no voo. Cheguei em casa muito tarde."

Prós: "Seats were roomy. Staff were friendly"
Contras: "50euro per bag for check in! Very delayed departure. More money to sit next to spouse and more money to have one carry on bag-- which was for medications."

Prós: "Price"
Contras: "Horrible experience. Queued on foot at gate for ages including 15 mins waiting on tarmac outside plane in blazing sun. Luggage took one and a half hours to appear after landing. Ridiculous baggage arrangements which seem to be designed to save Ryanair airport handling charges. You take your bag through security as hand baggage which means no liquids but then it’s put in the hold and you have to wait for it on arriving. As usual with Ryanair, maximum inconvenience to passengers."

Contras: "They delayed the flight from 8:55 to 10:15 but we didn’t board until about 11. They left us outside in the cold and extreme wind instead of having us just stay inside until the plane was ready. When I complained the employee said there was a woman onboard with a wheelchair and they didn’t have a way to get her off. When we finally got on takeoff was delayed another hour. They blamed all of this on air traffic control staffing in France, didn’t take any responsibility for the delay with the wheelchair. Ryanair is a disgrace."

Prós: "Segurança"
Contras: "1- A comida parece a Comida servida nos Anos 70, muito básica com sabor Indústrial típico da Aviação. Tipo de comida que pelo aspecto e sabor nos faz sentir desconfortável e com náuseas. 2- Uma viagem transatlântica num Avião velho e desactualizado o barulho e a vibração do motor, principalmente junto a janela é tanto que não me permitiu dormir, mesmo sendo uma viagem de 7 horas (de Toronto, Canadá até Lisboa Portugal. 3- Inizisténcia de qualquer tipo de Entertenimento! Ausência total de monitores ou televisores não podendo assim assistir a nenhum tipo de programas ou filme., que agrava, principalmente quando se viaga com crianças."

Contras: "More one and half hour fight delay. Plus terrible queue at border control."

Prós: "Professional, friendly crew. Good food."
Contras: "No in flight entertainment - SATA app, WiFi did not work."

Prós: "Clean plane and friendly crew. Excellent landing."
Contras: "No entertainment system. SATA internet did not work"

Prós: "I sat in an exit row, so I had lots of leg room"
Contras: "They announced we should pick up our luggage and go through customs, before catching our connecting flight to Teceira. This was not so and we almost missed out next flight, very disconcerting."

Contras: "Took off late missed my connecting flight and they lost my luggage and claim process is taking for ever"

Prós: "Simpatia da tripulação, assento espaçoso, voo sem incidentes."
Contras: "Atraso do voo, mas justificado pelas más condições climatéricas."

Prós: "Voo normal"
Contras: "Lanche pobre"

Prós: "Very nice crew. Appreciate the meal and service good flight"
Contras: "Made us ship our carry on bags which we didn’t appreciate ! Even boarding early ! Did not being packed in busses then made to wait both at terminal and plane for long periods !"

Prós: "The flight was changed from 9:20pm to 4am. Then they bumped me to the next day because they oversold the flight. So I missed 1 1/2 days of my retreat."
Contras: "Everything!"

Contras: "They cancelled the flight and made us try stand in line for an hour to get bussed to the hotel- another hour wait. No luggage because it was in a bin so no clothes or anything. Left at 6 am next morning . Got to Sao Miguel and missed my flight that was to leave the day before. Made me wait on stand by before putting me up in a grand hotel with no luggage. It was Still in Boston. I had to buy things to wear and use. So late no dinner at hotel . Terrible"

Prós: "It was beautiful"

Contras: "My brain new luggage was very badly damaged"

Prós: "Flight crew was very nice."
Contras: "Could not pick seats when buying tickets through website. Had to call airline separately, which we did. However, actual tickets that we received at airport were for different seats. Happened to another couple on our flight as well."

Contras: "There were 2 other couples in the situation described above. We waited in line and got to the agent first, but upon realizing he had more than one couple in our situation, he agreed to help us all as a group. He gave us our tickets for the new flights one by one. When we got onto the aircraft we realized that we were in the far rear of the plane and the two couples (4 tickets) BEHIND us in the original line were given tickets in the business class portion of the plane, all the way in front. We were seated between two screaming babies and their parents, cramped in an aisle and middle seat. When I originally booked the reservation, I had paid extra money for the seats we preferred. Our new flight gave us the worst seats on the plane while giving the couples behind us in line the best."

Prós: "Pontualidade. Tripulação"
Contras: "Assento avariado"

Prós: "All the expectations are met: on time, professional staff, average comfort, ok food."
Contras: "Rowdy older passengers"

Prós: "very friendly airline...thank you."

Prós: "The crew were very kind very professional"
Contras: "No entertainment at all"

Prós: "Nice crew, good food and free wine."
Contras: "Flight was delayed and they charge extra for seating next to each other."

Prós: "NONE"
Contras: "Almost everything seemed to be out-of-order and the crew seemed to be really struggling in order to bring some level of comfort to the on-board passengers."

Contras: "Tiny seats, entertainment not operatinal. Staff was ok !"

Prós: "Everything was on time. Good flight."
Contras: "My seat was broken and would not stay in upright position. They took too long to serve dinner."

Prós: "Flight staff was professional, vegan meal was decent, good leg room"
Contras: "Seats were fairly hard and uncomfortable for a long flight"

Contras: "Delayed 4 hrs; boarding agent couldn't give any details (meanwhile me kids are screaming); seats were narrow and I couldn't lift the armrest up out of the way. Food was terrible. No entertainment visible from our seats and the headphones didn't work. Flight from BOS was much of the same. NEVER FLYING SATA AGAIN!"

Contras: "Airline was 2 hours late and missed our connection which made us miss our first port for our cruise we then had to make other arrangements while the airline did nothing to help. I would NEVER FLY with them again."

Prós: "The flight itself was fine."
Contras: "The process of checking in for this flight was horrendous. First of all, I was planning to carry on my bags and check in online. However, the online system wouldn't let me print my boarding pass, so I had no option but to wait in line at the airport. I arrived over 2 hours before my flight, and the scene was jaw dropping. The line to check in on Azores Airlines wrapped all the way around the terminal and was divided into three separate sections so that people could continue pass through the airport. There was no Azores Airlines staff to be found to provide directions or manage the situation, so people kept going into the wrong lines not knowing what the heck was going on. It actually turned out several people had waited in line for an hour for a different flight before realizing they were in the wrong line. Anyways, after a mind-numbing, almost two hour wait, I checked in and went to my gate. The whole flight was delayed since the check-in was so slow. I have no idea what the cause of such a terrible check-in line was, but the Azores Airlines management at the Providence Airport are definitely doing something wrong, and I will avoid flying from there again at all costs!"

Contras: "It was seven hours delay. What do you think about that?"

Prós: "The crew were nice and the food was free."
Contras: "The airline staff struggled to get the check-in line going. The agent checking us in had no clue about our itinerary, for example, to tell us that we were changing planes in the Azores, AND - really important - making sure we had the boarding passes to do so. Food was really lame (I know, we're lucky they gave us any, right) and there was no in-flight wifi or entertainment."

Contras: "Delayed, no reimbursement, ac was off while we just sat on the runway, missed my connecting flight. Meanwhile all their other flights were delayed also. I couldn't believe how hot it was for so long on the plane. Worst flight I've ever been on"

Prós: "The crew were PHENOMENAL going out of their way to ensure the needs of the passengers were met - truly the backbone of Azores Airlines. The seats on the Airbus 330 were relatively comfortable with decent pitch and extendable headrests."
Contras: "Boarding was delayed twice for a little over an hour total - limited time to make transfer in ponta delgada."

Prós: "The flight crew runs an extremely tight ship. Polished and attentive."
Contras: "We arrived to the check in queue 90 min before our flight and it took almost two hours to get through the line. Our seats got swapped and it was a cluster to make it to the gate where we then waited another 45 min for a later departure."

Contras: "Way too warm, uncomfortable seats, no entertainment"

Prós: "Nothing-will never fly this airline again"
Contras: "Noghjng"

Prós: "Not much"
Contras: "Never had such an uncomfortable flight! The temperature at my seat was far too hot- I and others were sweating constantly. Also I am 6' 3" but wouldn't recommend anyone over 6' fly this airline, at least not in the normal economy seats- I've never had the experience of being unable to move my legs due to the seat in front."

Contras: "Long delay, no apologies, uncomfortable all around"

Contras: "They sold me a flight jknowing it was delayed by more than 13 hours"

Contras: "DELAYS, BAD CUSTOMER SERVICE, NO ACCOUNTABILITY."

Contras: "Long delay not on time"

Prós: "The flight was delayed for 2 hours. The movie was horrible. No ones speakers worked. Serive was fine"

Prós: "Smooth ride. The pilot communicated well. Food/drinks were good. Airline stewards were polite."
Contras: "The boarding process was disorganized"

Prós: "everithing is good"

Prós: "Spacious"
Contras: "Delayed 4 times without explanation. No option to select vegetarian meal at time of ticket purchase or check in. Boarding is a free for all. No order, just a mass of people funneling in to get through the gate. Then had to get on a shuttle bus to the plane... which took us to the wrong plane. Boarding the plane is also a free for all. The disorganization must have at least doubled the required boarding time."

Contras: "Flight was cancelled"

Prós: "Very very very budget. Old aircraft, poor service, overall negative experience."
Contras: "The seats were very cramped, small and poor. The staff was unresponsive. The lights were on all night (red eye!) and the meal service was unnecessary (12 midnight?!)."

Prós: "The flight left on time, flight attendants were friendly, some options on the TV (better than none)"
Contras: "Not much offered on the TV entertainment systems. The food was pretty bad. Otherwise the flight was fine."

Prós: "Staff"
Contras: "Ponta Delgada ground staff misguided us with less than 30 min to catch connecting flight..."

Prós: "serves wine for free."
Contras: "No entertainment, seats are extremely small and uncomfortable."

Prós: "Doss improved from first experience but still mediocre; staff friendly overall"
Contras: "Late departure, affecting connecting flight"

Prós: "Crew was great!"
Contras: "Flight was freezing, departed late, baggage took 35+ mins to get to carousel :/"

Prós: "It was a economical flight. The food was pretty good as well."
Contras: "We had changes to pretty much every leg of our flights. One was delayed by 2.5 hours. I understand that flights get delayed but they hardly gave us any information as to what was going on. The flight was pretty smooth but the flight attendants didn't seem interested in our comfort. They weren't rude but they weren't pleasant either. I guess I'm used to a different style of service that I did not receive on Azores."

Prós: "Flight was on time. Staff was courteous."
Contras: "Food was average. No entertainment."

Ler mais sobre a TAP AIR PORTUGAL
COVID-19: informações

Medidas de segurança das companhias aéreas que voam para Ponta Delgada (Açores)

As companhias aéreas que voam para Ponta Delgada (Açores) adotaram medidas de segurança adicionais e ajustaram as suas políticas para melhor acomodarem os passageiros. As políticas variam consoante a companhia.

Reforço das medidas de higiene

Limpeza diária, instalação de filtros HEPA na cabina em voos para Ponta Delgada (Açores)

Uso de máscara obrigatório

Uso de máscara obrigatório a bordo; máscaras fornecidas em voos para Ponta Delgada (Açores)

Lugares com distanciamento físico

Lugares do meio indisponíveis em voos para Ponta Delgada (Açores)

Teste antes do voo

Teste de anticorpos e sintomas em voos para Ponta Delgada (Açores)

Reserva passagens aéreas baratas para Ponta Delgada (Açores)

Ofertas recentes de voos de ida e volta

3/6
quinta
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
15/6
terça
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
12/10
terça
direto
Várias companhias aéreas
2h 20m
LIS - PDL
19/10
terça
2 escalas
Várias companhias aéreas
28h 15m
PDL - LIS
11/6
sexta
1 escala
TAP AIR PORTUGAL
13h 55m
FNC - PDL
14/6
segunda
1 escala
TAP AIR PORTUGAL
12h 45m
PDL - FNC
12/10
terça
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
19/10
terça
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
5/10
terça
1 escala
SATA Air Acores
25h 25m
TER - PDL
6/10
quarta
direto
SATA Air Acores
0h 40m
PDL - TER
12/10
terça
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
16/10
sábado
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
12/10
terça
direto
Várias companhias aéreas
2h 20m
LIS - PDL
16/10
sábado
2 escalas
Várias companhias aéreas
29h 55m
PDL - LIS
16/6
quarta
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
21/6
segunda
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - OPO
12/10
terça
direto
Várias companhias aéreas
2h 20m
LIS - PDL
19/10
terça
1 escala
Várias companhias aéreas
20h 00m
PDL - LIS
5/6
sábado
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
15/6
terça
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
26/5
quarta
direto
Azores Airlines
2h 05m
FNC - PDL
1/6
terça
direto
Azores Airlines
2h 05m
PDL - FNC
12/10
terça
2 escalas
Várias companhias aéreas
28h 40m
LIS - PDL
19/10
terça
2 escalas
Várias companhias aéreas
29h 40m
PDL - LIS
14/6
segunda
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
16/6
quarta
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - OPO
15/10
sexta
direto
Várias companhias aéreas
2h 25m
LIS - PDL
19/10
terça
2 escalas
Várias companhias aéreas
28h 15m
PDL - LIS
15/10
sexta
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
17/10
domingo
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
12/10
terça
2 escalas
Várias companhias aéreas
28h 40m
LIS - PDL
19/10
terça
2 escalas
Várias companhias aéreas
12h 35m
PDL - LIS
14/6
segunda
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
21/6
segunda
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - OPO
10/6
quinta
1 escala
TAP AIR PORTUGAL
13h 55m
FNC - PDL
17/6
quinta
1 escala
TAP AIR PORTUGAL
25h 30m
PDL - FNC
12/10
terça
direto
Várias companhias aéreas
2h 25m
OPO - PDL
16/10
sábado
direto
Várias companhias aéreas
2h 15m
PDL - OPO
5/10
terça
1 escala
SATA Air Acores
25h 25m
TER - PDL
7/10
quinta
direto
SATA Air Acores
0h 40m
PDL - TER
Ver mais resultados

Ofertas recentes de voos de ida

21/6
segunda
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
10/10
domingo
direto
TAP AIR PORTUGAL
2h 25m
LIS - PDL
10/10
domingo
1 escala
Várias companhias aéreas
27h 15m
LIS - PDL
15/10
sexta
1 escala
SATA Air Acores
2h 25m
TER - PDL
14/6
segunda
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
14/6
segunda
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
25/7
domingo
direto
Azores Airlines
2h 25m
OPO - PDL
7/6
segunda
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
22/9
quarta
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
4/11
quinta
1 escala
TAP AIR PORTUGAL
4h 45m
OPO - PDL
22/9
quarta
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
25/6
sexta
direto
SATA Air Acores
0h 30m
SMA - PDL
2/11
terça
1 escala
TAP AIR PORTUGAL
9h 45m
OPO - PDL
4/6
sexta
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
15/10
sexta
direto
SATA Air Acores
0h 45m
TER - PDL
12/8
quinta
2 escalas
Várias companhias aéreas
6h 40m
OPO - PDL
13/6
domingo
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
20/10
quarta
direto
SATA Air Acores
0h 30m
SMA - PDL
19/10
terça
1 escala
Várias companhias aéreas
22h 35m
TER - PDL
14/7
quarta
direto
Azores Airlines
2h 25m
OPO - PDL
Ver mais resultados
-
1
  • Ida e volta
  • Ida
  • Várias cidades
  • Trip Builder
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
  • Várias
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe