Pesquisa voos baratos para Ponta Delgada (Açores)

PDL

Pesquisa voos baratos para Ponta Delgada (Açores)

Ida e volta
Económica
Denver (DEN)
Ponta Delgada (Açores) Aeroporto João Paulo II
sexta 26/2
sexta 5/3
Qualquer mês
Compara com a KAYAK |
Pesquisa voos para Ponta Delgada (Açores) em centenas de sites de viagem ao mesmo tempo

Informações úteis

Época baixa

janeiro Melhor época para evitar as multidões, com uma queda média de 3% no preço.

Época alta

setembro Época mais popular para voar, com um aumento médio de 8% no preço.

Preço médio de ida e volta

121 € (preço médio das últimas 2 semanas)

Boa oferta ida e volta

76 € ou menos

Boa oferta só ida

43 € ou menos

As melhores dicas para encontrares voos baratos para Ponta Delgada (Açores)

  • À procura de passagens baratas para Ponta Delgada (Açores)? 25% dos nossos utilizadores encontraram passagens para Ponta Delgada (Açores) por preços iguais ou inferiores a: De Lisboa 35 € ida - 49 € ida e volta, de Lajes 67 € ida - 87 € ida e volta, de Faro 93 € ida - 115 € ida e volta
  • Reserve pelo menos 2 semanas antes da partida para conseguir um preço abaixo da média.
  • agosto, setembro e outubro são considerados época alta. O mês em que é mais barato voar para Ponta Delgada (Açores) é janeiro.
  • Introduz o aeroporto de partida e as datas que te interessam no formulário de pesquisa acima para veres as ofertas mais recentes de voos para Ponta Delgada (Açores).

Perguntas frequentes - Reservando voos para Ponta Delgada (Açores)

Que companhias aéreas têm uma política de cancelamento flexível em voos para Ponta Delgada (Açores) Aeroporto João Paulo II devido ao surto de COVID-19?

Que companhias aéreas aplicam medidas de distanciamento social em voos para Ponta Delgada (Açores) Aeroporto João Paulo II devido ao surto de COVID-19?

Qual é a duração do voo para Ponta Delgada (Açores)?

Qual é o voo mais barato para Ponta Delgada (Açores)?

Quais companhias aéreas voam para Ponta Delgada (Açores)?

Qual é a distância entre o aeroporto de Ponta Delgada (Açores) e o centro de Ponta Delgada (Açores)?

Qual é o nome do aeroporto de Ponta Delgada (Açores)?

Como é que a KAYAK encontra preços tão baixos em voos para Ponta Delgada (Açores)?

Como é que a ferramenta de previsão de preços da KAYAK me ajuda a escolher a altura certa para comprar passagens aéreas para Ponta Delgada (Açores)?

O que é a opção KAYAK Mix em voos para Ponta Delgada (Açores)?

O que são as «datas flexíveis» da KAYAK e como me podem ajudar a encontrar um voo para Ponta Delgada (Açores)?

3 principais companhias aéreas a voar para Ponta Delgada (Açores) Aeroporto João Paulo II

Pontuações baseadas em avaliações de utilizadores da KAYAK

7,2
TAP AIR PORTUGAL
Pontuação geral com base em 5 354 avaliações
7,3
Embarque
7,2
Comfort
7,9
Tripulação
6,6
Entretenimento
6,9
Comida
Avaliações sobre a companhia

Prós: "I couldn't take the fly. And no body answer! No by the phone, no body on the airport, no body on Facebook, I can't by the web. I need help and no body answer."
Contras: "Pleace call 666 394 865"

Prós: "Pontualidade e simpatia da tripulação"
Contras: "Comida, vergonhosa. Bebidas ok"

Prós: "Assento bom, preco bom, viagem optima"
Contras: "30 min atraso"

Prós: "Excelente"

Contras: "O voo partiu com um atraso superior a 1 hora"

Prós: "Tripulação muito simpática"
Contras: "Atraso de uma hora"

Prós: "A comida era boa"
Contras: "Atraso de uma hora, assentos do mais desconfortavel que existe"

Prós: "Simpatia da tripulação"
Contras: "Atraso no voo"

Contras: "Pontualidade e simpatia"

Contras: "Um atraso muito nenor"

Contras: "Not enough space for hand luhggage. Changed gate very short before boarding. No gluten free meal available on board."

Contras: "Pouca experiência da tripulação"

Contras: "Ontem tripulação pouco experiênte"

Contras: "O katering tem de ser melhorado, não se justifica pagar 1180 euros ida e volta e comer uma Sandwich básica!"

Prós: "A tripulação era competente e simpática!"
Contras: "Aeroporto sem meios de embarque"

Prós: "clean and fast"
Contras: "use airport finger in Lisbon airport"

Contras: "Long wait on crowded hot bus to the plane."

Prós: "Tudo óptimo."
Contras: "Política de bagagem alterou e eu desconhecia. Preço do lugar escolhido caríssimo. Preço do vôo elevado. Para voo não lotado."

Prós: "O atraso só foi de 30 minutos."
Contras: "Processo de faturação de bagagens caótico. Colaboradoras de terra indisponíveis para ajudar e prestar esclarecimentos. Tripulação antipatica. Avião alugado a outra companhia."

Prós: "Pontualidade"
Contras: "Nada de mau a apontar"

Contras: "Atraso"

Contras: "Vôo com atraso."

Contras: "Food was terrible ! Please change the menu ...."

Contras: "Atraso de 1h30m"

Prós: "chegar a horas"
Contras: "comida"

Prós: "Nada"
Contras: "Tempo espera"

Prós: "Hoje em alternativa a horrível pasta de atum fui surpreendido com um wrap vegan - estava bom ! Embora muito desadequado para crianças ...."
Contras: "Como sempre TAP = voo atrasado As justificações (desculpas) são as de sempre) : Restrições no tráfego aéreo, problemas no embarque, congestionamento, etc"

Contras: "Delay and food - terrible"

Prós: "Tripulação excelente, atenta às necessidades dos passageiros e prestável"
Contras: "Lugar pouco confortável. Animação sofrível, aparelhagem antiquada com poucas hipóteses de escolha. Escassos canais de música"

Contras: "Atraso como sempre .... E pergunto : acham que atum é uma refeição que se ofereça as 9:00h da manhã ? Pois ... tal como eu a maior parte dos passageiros recusou (seria menos mau apenas um cockie)"

Contras: "Missed, even on time at Lisbon"

Contras: "Atraso do voo, mais de 5 horas de atraso para a hora de chegada prevista, com uma espera de mais de 2 horas dentro do avião"

Prós: "Pontualidade ! (O que infelizmente é pouco comum na TAP)"

Contras: "Voo atrasado mais de 3h ! Muito mau com mudanças constantes de hora"

Contras: "Atraso de 3h e meia, isto não é normal!"

Contras: "why do they sell their tickets when they know they can not make the connection? little time between the two flights compared to the functionality of the airport. never again TAP"

Contras: "Conforto"

Contras: "Atrasado como sempre... uma vergonha"

Contras: "Delay as always with TAP"

Prós: "Nada"
Contras: "Atraso de 2 horas. Lugares mais apertados que companhias Lowcost. Em geral bem pior que Ryanair."

Contras: "cerca de 35 minutos de atraso, num voo de 1 hora. porque o aviao chegou atarsado do voo anterior porque o congestionamento no aeroporto forçou a uma espera de 15 minutos na pista."

Contras: "O facto de o voo ter atrasado 1h, e na altura do embarque, em vez de chamarem por ordem da fila, chamarem pelo tipo de bilhete (não contando com embarques prioritários)."

Contras: "My luggage did not make it to Florence from Lisbon. Very unhappy about that."

Contras: "Mais uma vez atrasou 1 hora"

Prós: "Excellent layout, excellent service."

Contras: "Legroom is getting more and more short. Delays are the motto within TAP. THis time, more than one hour at departure and more than 15 minutes waitinmg for a stand on arrival."

Prós: "Mesmo com aviões pequenos viajar na Tap é sempre um prazer."

Contras: "The space/seat size was very limited"

Prós: "Tudo"

Prós: "Seat super uncomfortable"

Prós: "Preço"
Contras: "Cadeiras desconfortáveis, falta de espaço para pernas e objectos pessoais (livro, etc)"

Prós: "Not much"
Contras: "The CHEAP profiler of a CEO this airline has as its head. As it stands, Ryan isn't worth saving."

Contras: "Correu bem, e na normalidade."

Contras: "Lanche gratuito."

Contras: "Não apanhar chuva no embarque."

Contras: "The flight was delayed because of meteorological issues, and the time we had to wait on the plane could be minimized with some food and water"

Prós: "Agradou ter conseguido um preço low costs. Mas sinceramente poderia ter pago um bilhete mais caro e voado noutra companhia com mais conforto ."
Contras: "Demasiados atrasos. Temos que esperar o embarque a céu aberto na chuva e no frio. Péssimo ... E não tem nada para pessoas alérgicas a lactose e glúten."

Prós: "Very bad"
Contras: "Very bad"

Prós: "Preço"
Contras: "Stress dos restantes passageiros dado os atrasos. A culpa não é da empresa, visto o preço não estou a espera de comida nem de mordomias."

Contras: "Correu tudo normalmente"

Prós: "Pontualidade e tripulação atenciosa"

Prós: "O voo em si. Foi seguro e rápido."
Contras: "O conforto dos bancos e a falta de espaço para as pernas, o facto de termos de pagar mais para levarmos uma mala de rodas pequena e para nos sentarmos ao lado do nosso companheiro de viagem."

Contras: "Rude staff, unprofessional"

Prós: "Pontualidade"

Contras: "Flight had delay for about 40 minutes on taking off ... and landed about 30 minutes late ..."

Prós: "De nada nunca mais viajo c essa empresa, cheguei c 3 horas de antecedência no aeroporto e me fizeram pagar uma taxa de 55 euros absurdo, na volta atrasou muito, pessoas maleducadas"

Contras: "a tripulação do avião cancelou o acesso à gate antes da hora prevista tendo arrancado, deixando mais de 6 clientes em terra. é inexplicável esta forma de actuação tendo em conta que quem paga pelo serviço deveria aprimorar e dedicar-se a prestar um bom serviço. para mim a gota de água, não volto a contratar serviços a esta companhia."

Contras: "O tempo de espera no aeroporto para embarcar. Cerca de 1 hora."

Prós: "Simpatia da tripulação"
Contras: "Atraso de 1 hora"

Contras: "Para além de estarmos dentro de umas gaiolas em pé, quase uma hora sem sequer nos dizer nada, fomos a pé debaixo de chuva até ao avião. Crianças e bebês a serem forçados a ir debaixo de chuva. Entretanto chegamos ao avião e não tivemos autorização para entrar, ficando debaixo de chuva... enfim. Depois disso, quando aterramos não tivemos autorização de sair porque o Hospedeiro de Bordô chamou a polícia para acompanhar um dos passageiros. E para variar... Tivemos de permanecer sentados em espera para podermos sentir. Enfim. No mínimo ridículo."

Contras: "Houve um atraso e não avisaram. Ficámos em pé imenso tempo para embarcar como se o voo estivesse a horas."

Prós: "De tudo, tripulação Portuguesa super simpática"
Contras: "Tudo estava bem, sem reparos a fazer"

Contras: "Atraso uma hora"

Prós: "Pontualidade"
Contras: "Tudo ser acréscimo ao custo inicial Conforto dos bancos"

Contras: "O avião não estava limpo, estava cheio de papéis por todo lado inclusive nos bancos"

Prós: "Apesar de ser um suplemento à tarifa, a opção Plus facilitou o acesso e a prévia marcação de lugares"
Contras: "Atraso de 1h30 na partida Desconforto dos acentos Ruído no avião"

Contras: "Got asked several times for passport checks, about six times. Didn't quite understand why so many. Not many seats in Lisbon airport. Same with toilets."

Contras: "Priority line...."

Contras: "Priority line....."

Prós: "Amazing crew"
Contras: "It would be nice if the back of the chair was reclining"

Prós: "Tripulacao."
Contras: "Nao poderem entrqr trlles mais pequenosque mtos sacos d viagens precoa ebgnadores fica uma viagem prevo TAP"

Prós: "Voo... aterragem perfeita. Tripulação de cabine muito profissional."
Contras: "Comunicação do atraso muito tardio. Muito tempo para sair. Muito tempo em táxi....toda a experiência antes de ter o avião no ar foi má. Falta de comida a bordo (típico do último vôo do dia....mas não devia ser assim)."

Prós: "The price of the flight"
Contras: "1 hour late departure"

Prós: "Horário cumprido"
Contras: "Tripulação pouco simpática"

Prós: "We got there eventually"
Contras: "No updates on why we were late. Then checked us in after the time of them posted delay just to make I stand 20 minutes outside in cold enough temperatures that you can see your breath. Why bring us outside? Ryanair is horrible"

Prós: "Smooth flight"

Contras: "Não há nada de comida que a empresa oferece de cortesia."

Contras: "Turbulência"

Contras: "Voo com atrazo elevado"

Prós: "Cheap"
Contras: "They didn’t turn the cabin lights off on a 11 pm flight!"

Prós: "Ship flight arrived 20 minutes before"
Contras: "Big person on very small space Disturb quite a lot"

Prós: "Nothing"
Contras: "Everything ! Delay, no info (absolutely no info! Regarding the delay. I would never, ever choose RyanAir again !"

Contras: "Atraso de 35min. Tripulação pouco interativa. Condição agressiva, q se repercutiu na aterragen"

Contras: "Atraso de duas horas no voo. Cheguei em casa muito tarde."

Prós: "Seats were roomy. Staff were friendly"
Contras: "50euro per bag for check in! Very delayed departure. More money to sit next to spouse and more money to have one carry on bag-- which was for medications."

Prós: "Price"
Contras: "Horrible experience. Queued on foot at gate for ages including 15 mins waiting on tarmac outside plane in blazing sun. Luggage took one and a half hours to appear after landing. Ridiculous baggage arrangements which seem to be designed to save Ryanair airport handling charges. You take your bag through security as hand baggage which means no liquids but then it’s put in the hold and you have to wait for it on arriving. As usual with Ryanair, maximum inconvenience to passengers."

Contras: "The guy at the boarding did not know the procedures for a non EU passport and kept me waiting for so long because he had not sure if my visa was real. He did not even check my passport if I had a visa. I paid for priority and ended as a lat person in the queue. Then a woman came and checked my passport and saw the visa and could not see any problem with it. I want to know why did a pay for priority services if the person at the boarding does not even know anything. Is the company going to reimburse the company for the time waiting and bring the last one?"

Prós: "Segurança"
Contras: "1- A comida parece a Comida servida nos Anos 70, muito básica com sabor Indústrial típico da Aviação. Tipo de comida que pelo aspecto e sabor nos faz sentir desconfortável e com náuseas. 2- Uma viagem transatlântica num Avião velho e desactualizado o barulho e a vibração do motor, principalmente junto a janela é tanto que não me permitiu dormir, mesmo sendo uma viagem de 7 horas (de Toronto, Canadá até Lisboa Portugal. 3- Inizisténcia de qualquer tipo de Entertenimento! Ausência total de monitores ou televisores não podendo assim assistir a nenhum tipo de programas ou filme., que agrava, principalmente quando se viaga com crianças."

Contras: "More one and half hour fight delay. Plus terrible queue at border control."

Prós: "Crew did the best they could"
Contras: "We flew near hurricane Lorenzo and the flight was the bumpiest I’ve ever had"

Prós: "Flight left Boston on time and arrived in Ponta Delgada 15 minutes early. Very clean and well maintained Airbus 321"

Prós: "Clean plane and friendly crew. Excellent landing."
Contras: "No entertainment system. SATA internet did not work"

Prós: "I sat in an exit row, so I had lots of leg room"
Contras: "They announced we should pick up our luggage and go through customs, before catching our connecting flight to Teceira. This was not so and we almost missed out next flight, very disconcerting."

Contras: "Took off late missed my connecting flight and they lost my luggage and claim process is taking for ever"

Prós: "Simpatia da tripulação, assento espaçoso, voo sem incidentes."
Contras: "Atraso do voo, mas justificado pelas más condições climatéricas."

Prós: "Voo normal"
Contras: "Lanche pobre"

Prós: "Very nice crew. Appreciate the meal and service good flight"
Contras: "Made us ship our carry on bags which we didn’t appreciate ! Even boarding early ! Did not being packed in busses then made to wait both at terminal and plane for long periods !"

Prós: "Scam"
Contras: "Do not exit anymore"

Prós: "The flight was changed from 9:20pm to 4am. Then they bumped me to the next day because they oversold the flight. So I missed 1 1/2 days of my retreat."
Contras: "Everything!"

Prós: "Tight seats, but freee wine makes up for it!"

Prós: "Nice crew"
Contras: "No entertainment. Or difficult to access."

Prós: "It was beautiful"

Contras: "My brain new luggage was very badly damaged"

Contras: "There were 2 other couples in the situation described above. We waited in line and got to the agent first, but upon realizing he had more than one couple in our situation, he agreed to help us all as a group. He gave us our tickets for the new flights one by one. When we got onto the aircraft we realized that we were in the far rear of the plane and the two couples (4 tickets) BEHIND us in the original line were given tickets in the business class portion of the plane, all the way in front. We were seated between two screaming babies and their parents, cramped in an aisle and middle seat. When I originally booked the reservation, I had paid extra money for the seats we preferred. Our new flight gave us the worst seats on the plane while giving the couples behind us in line the best."

Contras: "Expect major delays ."

Prós: "Pontualidade. Tripulação"
Contras: "Assento avariado"

Prós: "All the expectations are met: on time, professional staff, average comfort, ok food."
Contras: "Rowdy older passengers"

Prós: "very friendly airline...thank you."

Prós: "The crew were very kind very professional"
Contras: "No entertainment at all"

Prós: "Nice crew, good food and free wine."
Contras: "Flight was delayed and they charge extra for seating next to each other."

Prós: "NONE"
Contras: "Almost everything seemed to be out-of-order and the crew seemed to be really struggling in order to bring some level of comfort to the on-board passengers."

Prós: "nothing"
Contras: "5 hrs delay and missed all connecting flights. Airline initially rescheduled flight 2 days later. Called Kayak and got no support. Kayak agent told us to keep pushing the airline. After 2 hrs of "working" with the airline, we were able to fly into Madrid the following day. Had to spend extra money for hotel room and car rental in Madrid because our final destination was Sevilla. Will never work with Azores or Kayak again. BTW, did we mention that while "working" with Azores to reschedule flight, we were booked to fly into an island off of Africa. Luckily, we followed up online with the changed itinerary."

Prós: "I liked that they served a meal, was definitely more spacious seating and leg space, the crew was very helpful."
Contras: "I didn't like that when we arrived in Azores we were quarinitined to a space that could only be entered or left by passing Through security. So there were no bathrooms in the waiting area. I was randomly patted down along with a very small child and around half the other passengers. All they offered was water in the waiting machine. After all the waiting, we reboarded the same plane. They did not explain well what was going on."

Contras: "Delayed 4 hrs; boarding agent couldn't give any details (meanwhile me kids are screaming); seats were narrow and I couldn't lift the armrest up out of the way. Food was terrible. No entertainment visible from our seats and the headphones didn't work. Flight from BOS was much of the same. NEVER FLYING SATA AGAIN!"

Contras: "Airline was 2 hours late and missed our connection which made us miss our first port for our cruise we then had to make other arrangements while the airline did nothing to help. I would NEVER FLY with them again."

Prós: "The flight itself was fine."
Contras: "The process of checking in for this flight was horrendous. First of all, I was planning to carry on my bags and check in online. However, the online system wouldn't let me print my boarding pass, so I had no option but to wait in line at the airport. I arrived over 2 hours before my flight, and the scene was jaw dropping. The line to check in on Azores Airlines wrapped all the way around the terminal and was divided into three separate sections so that people could continue pass through the airport. There was no Azores Airlines staff to be found to provide directions or manage the situation, so people kept going into the wrong lines not knowing what the heck was going on. It actually turned out several people had waited in line for an hour for a different flight before realizing they were in the wrong line. Anyways, after a mind-numbing, almost two hour wait, I checked in and went to my gate. The whole flight was delayed since the check-in was so slow. I have no idea what the cause of such a terrible check-in line was, but the Azores Airlines management at the Providence Airport are definitely doing something wrong, and I will avoid flying from there again at all costs!"

Contras: "It was seven hours delay. What do you think about that?"

Prós: "The crew were nice and the food was free."
Contras: "The airline staff struggled to get the check-in line going. The agent checking us in had no clue about our itinerary, for example, to tell us that we were changing planes in the Azores, AND - really important - making sure we had the boarding passes to do so. Food was really lame (I know, we're lucky they gave us any, right) and there was no in-flight wifi or entertainment."

Prós: "Quick Easy check in, great flight and staff!"

Prós: "Crew members were O.K."
Contras: "- There are no more direct flights into Terceira (coming from the U.S.A.) which is ridiculous!!! - Both flights were delayed. The one from Boston to São Miguel was delayed 4 hours. The flight from São Miguel to Terceira was delayed in 30 minutes. - As if the delay wasn't enough, we had to return to gate as the plane prepared for takeoff because of technical problems. SATA (Azorean Airlines) international planes are too old..."

Contras: "Delayed, no reimbursement, ac was off while we just sat on the runway, missed my connecting flight. Meanwhile all their other flights were delayed also. I couldn't believe how hot it was for so long on the plane. Worst flight I've ever been on"

Prós: "The flight crew runs an extremely tight ship. Polished and attentive."
Contras: "We arrived to the check in queue 90 min before our flight and it took almost two hours to get through the line. Our seats got swapped and it was a cluster to make it to the gate where we then waited another 45 min for a later departure."

Contras: "Way too warm, uncomfortable seats, no entertainment"

Prós: "Nothing-will never fly this airline again"
Contras: "Noghjng"

Contras: "Long delay, no apologies, uncomfortable all around"

Contras: "They sold me a flight jknowing it was delayed by more than 13 hours"

Contras: "DELAYS, BAD CUSTOMER SERVICE, NO ACCOUNTABILITY."

Contras: "Long delay not on time"

Prós: "Smooth ride. The pilot communicated well. Food/drinks were good. Airline stewards were polite."
Contras: "The boarding process was disorganized"

Prós: "everithing is good"

Prós: "Spacious"
Contras: "Delayed 4 times without explanation. No option to select vegetarian meal at time of ticket purchase or check in. Boarding is a free for all. No order, just a mass of people funneling in to get through the gate. Then had to get on a shuttle bus to the plane... which took us to the wrong plane. Boarding the plane is also a free for all. The disorganization must have at least doubled the required boarding time."

Contras: "Flight was cancelled"

Prós: "The flight crew was absolutely wonderful and very helpful with our 3-year-old son. He keeps asking to go on plane again because of how attentive they were and made his trip very enjoyable."
Contras: "No entertainment at all. The seats could have more recline as it was an overnight flight and nearly impossible to sleep. The trays for business class are so close that it is awkward and uncomfortable to use."

Prós: "Food was good. Full dinner and breakfast"
Contras: "Made us get off the plane in Azores but would not let us in to shops and cafe. Meal not served till 11pm. Seats very narrow."

Prós: "Very very very budget. Old aircraft, poor service, overall negative experience."
Contras: "The seats were very cramped, small and poor. The staff was unresponsive. The lights were on all night (red eye!) and the meal service was unnecessary (12 midnight?!)."

Contras: "The 12 hour delay without being told why. We would be told we would leave at a certain time and then it was cancelled, told a different time and it was cancelled, and told again, etc was suppose to be in Lisbon in the morning, arrived in Lisbon near midnight."

Prós: "The flight left on time, flight attendants were friendly, some options on the TV (better than none)"
Contras: "Not much offered on the TV entertainment systems. The food was pretty bad. Otherwise the flight was fine."

Prós: "Staff"
Contras: "Ponta Delgada ground staff misguided us with less than 30 min to catch connecting flight..."

Prós: "serves wine for free."
Contras: "No entertainment, seats are extremely small and uncomfortable."

Ler mais sobre a TAP AIR PORTUGAL

Reserva passagens aéreas baratas para Ponta Delgada (Açores)

Ofertas recentes de voos de ida e volta

8/3
segunda
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
12/3
sexta
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
29/3
segunda
direto
Várias companhias aéreas
2h 20m
LIS - PDL
5/4
segunda
2 escalas
Várias companhias aéreas
24h 00m
PDL - LIS
8/3
segunda
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
12/3
sexta
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
20/4
terça
direto
TAP AIR PORTUGAL
2h 20m
LIS - PDL
24/4
sábado
direto
TAP AIR PORTUGAL
2h 10m
PDL - LIS
30/6
quarta
direto
Azores Airlines
2h 05m
FNC - PDL
7/7
quarta
direto
Azores Airlines
2h 05m
PDL - FNC
22/3
segunda
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
26/3
sexta
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
5/3
sexta
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
12/3
sexta
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - OPO
25/4
domingo
direto
SATA Air Acores
0h 45m
TER - PDL
26/4
segunda
1 escala
SATA Air Acores
21h 40m
PDL - TER
5/4
segunda
2 escalas
Várias companhias aéreas
30h 40m
LIS - PDL
7/4
quarta
2 escalas
Várias companhias aéreas
26h 30m
PDL - LIS
7/5
sexta
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
19/5
quarta
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
12/3
sexta
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
21/3
domingo
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - OPO
19/3
sexta
direto
Várias companhias aéreas
2h 20m
LIS - PDL
26/3
sexta
2 escalas
Várias companhias aéreas
28h 45m
PDL - LIS
7/4
quarta
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
15/4
quinta
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
2/3
terça
2 escalas
Várias companhias aéreas
12h 40m
LIS - PDL
3/3
quarta
2 escalas
Várias companhias aéreas
48h 10m
PDL - LIS
14/3
domingo
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
19/3
sexta
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - OPO
23/4
sexta
1 escala
Várias companhias aéreas
19h 45m
LIS - PDL
25/4
domingo
2 escalas
Várias companhias aéreas
28h 45m
PDL - LIS
10/6
quinta
direto
Azores Airlines
2h 25m
OPO - PDL
14/6
segunda
direto
Azores Airlines
2h 15m
PDL - OPO
12/3
sexta
direto
Várias companhias aéreas
2h 25m
OPO - PDL
17/3
quarta
direto
Várias companhias aéreas
2h 15m
PDL - OPO
22/4
quinta
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
2/5
domingo
direto
Ryanair
2h 15m
PDL - LIS
20/3
sábado
direto
Azores Airlines
2h 25m
OPO - PDL
22/3
segunda
direto
Azores Airlines
2h 15m
PDL - OPO
Ver mais resultados

Ofertas recentes de voos de ida

29/3
segunda
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
11/3
quinta
2 escalas
Várias companhias aéreas
24h 50m
OPO - PDL
15/8
domingo
direto
Azores Airlines
2h 05m
FNC - PDL
8/3
segunda
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
6/3
sábado
1 escala
TAP AIR PORTUGAL
5h 25m
OPO - PDL
12/3
sexta
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
8/3
segunda
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
5/3
sexta
2 escalas
Várias companhias aéreas
24h 40m
LIS - PDL
14/3
domingo
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
9/4
sexta
direto
SATA Air Acores
0h 45m
TER - PDL
5/3
sexta
2 escalas
Várias companhias aéreas
24h 40m
LIS - PDL
8/3
segunda
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
6/3
sábado
2 escalas
Várias companhias aéreas
24h 40m
LIS - PDL
5/3
sexta
direto
Ryanair
2h 25m
OPO - PDL
6/3
sábado
direto
Azores Airlines
2h 05m
FNC - PDL
2/4
sexta
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
1/4
quinta
2 escalas
Várias companhias aéreas
28h 10m
LIS - PDL
5/3
sexta
direto
Azores Airlines
2h 25m
LIS - PDL
4/5
terça
direto
Ryanair
2h 20m
LIS - PDL
5/3
sexta
1 escala
Várias companhias aéreas
9h 15m
LIS - PDL
Ver mais resultados
-
1
  • Ida e volta
  • Ida
  • Várias cidades
  • Trip Builder
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
  • Várias
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe
Económica
  • Económica
  • Económica Premium
  • Executiva
  • Primeira classe