PDL - AMS

Encontra voos baratos de Ponta Delgada para Amesterdão

Pesquisa voos para Amesterdão em centenas de sites de viagem ao mesmo tempo

Ida e volta
1 adulto
Económica
0 malas
sex 3/3
sex 10/3

Deixa a KAYAK pesquisar

Poupa 26% ou mais

Pesquisa voos para Amesterdão em centenas de sites de viagem ao mesmo tempo

Somos completamente gratuitos — sem taxas escondidas nem comissões.

Filtra por classe de cabine, Wi-Fi gratuito e muito mais

Combina o voo e o hotel e poupa

Informações úteis

Época baixa

fevereiro

Época alta

outubro

Voo mais barato

74 €

Preço médio de ida e volta

232 €

Boa oferta ida e volta

210 €

Boa oferta só ida

146 €
Melhor época para evitar as multidões, com uma queda média de 44% no preço.
Época mais popular para voar, com um aumento médio de 24% no preço.
Voo de Ponta Delgada Aeroporto João Paulo II a Amesterdão Aeroporto de Amesterdão Schiphol
(preço médio das últimas 2 semanas)
ou menos
ou menos

Quando reservar um voo de Ponta Delgada para o aeroporto de Amesterdão Schiphol

Preço estimado de ida e volta
Preço médio por mês
Preços de voos antes da data de partida

Conselhos para encontrar um voo barato de Ponta Delgada

  • À procura de um voo barato? 25% dos nossos utilizadores encontrou voos nesta rota por 146 € ou menos (ida) e 210 € ou menos (ida e volta).
  • Considera-se época alta os meses de setembro, outubro e novembro. O mês mais barato para voar é fevereiro.

Perguntas frequentes sobre reservar um voo de Ponta Delgada para Amesterdão

4 principais companhias aéreas a voar de Ponta Delgada Aeroporto João Paulo II a Amesterdão Aeroporto de Amesterdão Schiphol

Pontuações baseadas em avaliações de utilizadores da KAYAK
7,8
LufthansaPontuação geral com base em 28712 avaliações
8,0Embarque
7,7Comfort
8,4Tripulação
7,6Entretenimento
7,5Comida
Avaliações sobre a companhia

Keep it up your hard work. Please

Ler mais sobre a Lufthansa

Keep it up your hard work. Please

Be dubious if you cant choose your seats

Correu muito bem. Houve pequeno atraso na saída, mas sem consequências.

Atendimento impecável da Lufthansa

Atendimento impecável da Lufthansa.

Prós: "Nada. Assento não reclinava"
Contras: "Confirto"
Prós: "Flight was good. The problem was the ticket purchased from Kayak was not as stated. Because there was a layover in Amsterdam, I was not able to check my bag all the way through to USA. AND I had to visit 5 counters to check bag, pay for bag at different counter and 3 other counters!"
Contras: "It would have been better if the ticket I purchased was the one that I selected. It was not as advertised. I searched for ticket that was translatlantic with one checked bag. BUT kayak booked an ECONOMY LIGHT fare that required payment. It was not as advertised and a total head ache for check in."
Prós: "Tripulação muito solícita apesar de não entender o português."
Contras: "Avião quente e velho, comprar da ruim e foi servida muito tarde"
Prós: "Booked a flight to Italy in economy section and was worried that it would be a difficult and uncomfortable flight. However it exceeded my expectations and never felt that I was in the economy section. They provided excellent service and made sure you were comfortable and attended to. Would recommend"
Prós: "Crew was super professional and friendly !"
Contras: "Little to no overhead cabin room to stow by my bag so had to place under my feet."
Prós: "Seat super comfortable!"
Contras: "Food service could've been better"
Prós: "Got an amazing pastry as a snack with tea, it was huge and really tasty!"
Contras: "Not much to say."
Prós: "One of the crews interrupted me in the bathroom while I was using the bathroom by banging on the bathroom door saying I had stayed more than 20mins in there and that you guys have time limits to be in the bathroom even when I tried to explain to her from the bathroom that I had constipation, she"
Contras: "She would not listen to me. I had to come out, unfinished, embarrassed and couldn't even wash my hands before going back to my seat. Other than that, every other experience was excellent. Please lecture your crews about constipation and to listen. Thanks."
Prós: "Friendly and cheerful crew. Very generous with the drinks."
Contras: "Very very long walk from aircraft to Schiphol exit. I must have walked for 20 minutes to get out. Not really Lufthansa's fault though."
Prós: "Tudo foi bom"
Contras: "As refeições."
Prós: "Pontualidade, conforto e bom atendimento da tripulação."
Contras: "Monitor multimídia nos assentos"
Prós: "Do pequeno almoço"
Contras: "Os acentos"
Contras: "Guy beside me was always sitting to his friends."
Prós: "Em ar foi bastante rápido."
Contras: "O voo atrasou. Não havia qualquer opção de entretenimento a bordo. A cadeira praticamente não desce."
Prós: "Smooth flight"
Contras: "Weird plane noises (typical of older Airbus planes)"
Contras: "Infelizmente a Enonomy Premium que utilizei era próximo aos banheiros, então o voo todo teve muito movimento, não permitindo relaxar com o conforto esperado"
Prós: "Better food than on flights I've been on originating in Germany."
Prós: "A percepção de segurança e organização fornecem uma tranquilidade para a viagem"
Contras: "Serviço de bordo (Comida) e entretenimento podem ser substanciamento melhorados. A aeronave apresentou vários assentos com problema para reclinar indicando a necessidade de melhoria na manutenção da cabine."
Prós: "A comida e a disponbilidade da tripulação."
Contras: "O atraso de uma hora!"
Prós: "A disponibilidade da tripulação"
Contras: "Do atraso que já não permitiu, que durante a escala visitasse a cidade de Munique."
Prós: "The crew was very thoughtful. Again, a smooth descent into Dublin.-"
Prós: "The food and the smooth descend into Munich."
Contras: "The delay on embarking into the plane. Stayed on the bus, in from of the plane for about 15 minutes and I thought I was in an sauna. and on the departure was delay for about 15 minutes . The crew was OK but nothing out of the ordinary."
Prós: "Online check in, easy to board. Flight was on time."
Contras: "I wish there was a vegan option for the food/snack onboard."
Prós: "The flight was very pleasant. The flight attendants were also very nice."
Prós: "Very roomy seats, friendly attendants. Nice sunset. My sister liked the 'tour' of the airport on taxiing to the gate. I found it frustrating. The plane was about 30 minutes late which was nice because it took a while to get off our Munich flight, find our new gate and we ended up nearly running to the gate."
Contras: "I, again, didn't like walking down 3 flights of stairs, getting a crowded bus to take us to the plane. We are used to using a jetway to the plane. I realize that European airports are busier than American airports though."
Contras: "Temperatura da cabine muito fria durante todo o voo"
Prós: "Although the flight to Frankfurt was delayed for more than an hour they made special arrangements to get on time to the next flight."
Prós: "Atendimento"
Contras: "Alimentação simples e pouca Sem local para carregar celulares"
Prós: "Atendimento"
Contras: "Alimentação simples e pouca Sem local para carregar celulares"
Contras: "Da falta de atenção com os passageiros depois se um atraso que estavam na conexão, hotel longe transporte só depois de muito tempo de espera 3hs. Chegada ao hotel as 23 hs, jantar improvisado, café da manhã bizarro, servido na recepção pequena muitos tomaram café em pé, pão com manteiga e café puro..."
Prós: "Good crew, very polite. Good ambient temperature on the plane. Food was good."
Contras: "Paid WiFi didn’t work for half the flight. They should post a map with when it works (above which countries) as apparently it’s a licensing issue."
Prós: "Nada."
Contras: "O funcionário que nos atendeu em Beirute era mal educado. Sala VIP horrorosa. O banheiro era pior que o banheiro de uma rodoviária suja. Os assentos são apertados. Na verdade não são assentos de classe executiva. São assentos comuns, em que eles bloqueiam o assento do meio. Não tem banheiro privativo da classe executiva, o banheiro tinha fila o tempo todo. A comida era medíocre. Enfim, jamais pague um voo de executiva pela Lufthansa nessa rota."
Prós: "A EDUCAÇÃO DOS TRIPULANTES E COMISSÁRIOS."
Contras: "A POLTRONA MUITO ESTREITA"
Prós: "Nada"
Contras: "Comida e espaço da aeronave"
Contras: "I have no flight to connect to."
Prós: "Nenhuma anotação especial. Talvez apenas o registro do serviço correto da tripulação."
Contras: "A classe executiva nesse voo de Frankfurt para Beirute é uma piada. Pequena, apertada, pior que o assento conforto da gol, mas custa uma fortuna. Não vale a pena."
Prós: "Was not allowed on flight"
Contras: "When I missed the connection from the first leg of my flight and purchased the ticket from that leg to finish my itinerary, Lufthansa cancelled ALL of my return tickets. Both Lufthansa and my travel agency pointed the finger at the other and I had to purchase another $1000 ticket to get home. There was no cancellation emails or any notification. I didn’t know my tixkets were cancelled until I was trying to check in. Worst experience ever!!"
Contras: "Flight delays"
Contras: "Sem entretenimento a bordo"
Contras: "Demora na retirada de bagagens"
Prós: "Everything except that cookie!"
Contras: "I liked everything except the cookie. It reminded me of the low quality supermarket American cookies, way too sweet and flavorless. They used to give little sandwiches, excellent in quality!!! A cookie is good too, but a better one would do a great difference! It was early morning, who would eat a sugary chocolate chip cookie for breakfast? But otherwise, I would fly with Lufthansa again in a heartbeat!!! Thank you!!!!!!"
Prós: "serviço muito atencioso. apesar de estar em acentos comuns, achei a Lufthansa mais confortável que a Swiss."
Prós: "Getting a text alert so I didn't waste my time going to the airport"
Contras: "The fact that Sunday morning my flight was cancelled Saturday night with no apparent reason or explanation given."
Prós: "timely take off. frequent food and snack serving"
Contras: "Prolonged stop over in Frankfurt"

Avião sem nenhum tipo de entretenimento (pra uma viagem de 3h, achei ruim). Não ofereceram água, porém havia oferecimento de comidas e bebidas à venda onboard.

Bom espaço na aeronave e fácil embarque. Porém houve atraso no voo e demora na comunicação do número do gate (cheguei muito mais cedo do que o necessário no aeroporto). Zero entretenimento on the plane.

Péssimo atendimento

Tive duas bagagens extraviadas. A funcionária da TAP no balcão anterior ao embarque confirmou que minhas bagagens chegariam ao destino correto.

Deveria ser fornecido ao menos um lanche aos passageiros pois, já estávamos há 10 horas aguardando entre voo do Rio de Janeiro e imigração. Os lanches eram todos pagos! E nem água era oferecida…tínhamos que solicitar!

As bagagens foram extraviadas e a TAP a 72 hrs e ainda não foi resolvido

horários da Tap tem de ser cumpridos, atrasou o voo para londres e o voo a vinda de londres!

Poderia melhorar os atrasos constantes.

Voo proveniente de Guarulhos (TP 84) com 4:30 de atraso (agendado 00:40 do dia 06/09/22 e decolagem real as 05:10), sem comunicação precisa da companhia, seja por e-mail, aplicativo ou SMS. Durante o voo, 3 banheiros sem funcionar, mau atendimento pelos comissários de bordo. Conexão original (16:30 LIS) para o destino final (Barcelona) perdida por consequência. Nova conexão agendada para as 22:40, saindo de Lisboa no dia 06/09/22, cancelada durante o embarque. Saímos do aeroporto as 00:45 já do dia 07/09/22, pouco mais de 3 horas após a comunicação da suspensão do voo. Terceira tentativa de conexão (TP 1040), voo agendado as 7:45 de 07/09/22, atrasado, decolou as 08:25 de Lisboa rumo a Barcelona. Resultado final: 15:30 de atraso na chegada ao destino final em relação à compra (de 19:20 do dia 06/09, para 10:50 de 07/09), reserva de restaurante pré paga perdida, diária de hotel pré paga perdida, ingressos pré pagos para vista à Sagrada Família perdidos, além de custos extras não planejados com alimentação e deslocamentos. No voo de volta, saindo de Barcelona para Lisboa (TP 1047, 15:00 do dia 22/09/22), não queriam nos deixar embarcar com nossa bagagem de mão devido ao tamanho da mesma, sendo que viajamos a Europa inteira com a mesma mala, incluindo os voos anteriores da TAP, e nunca tivemos qualquer tipo de problema com ela. Ao final, após muita insistência, conseguimos embarcar com a respectiva mala. Além de todos esses problemas, visível sobrecarga de trabalho aos funcionários da TAP, acarretando péssimo atendimento e precárias informações aos passageiros, aparentemente não por culpa ou de forma deliberada dos mesmos, mas sim por falta de organização e déficit de pessoal da empresa. Experiência muito, mas MUITO, abaixo do tolerável. Pior experiência de viagem já vivida. Para finalizar, infelizmente, me sinto obrigado a contraindicar a utilização dos serviços da TAP, além de nunca mais voltar, pessoalmente, a voar com esta companhia aérea.

Somente alimentação paga. Poltronas não reclináveis.

Embarque

A atenção dos comissários e a comida

tratamento do staff

Há café, água ou sumo de laranja

Informação mais clara sobre testes necessários

Prós: "Tripulação, aeronave, conforto"
Contras: "Atendimento telefônico da TAP; sinalização no aeroporto em Lisboa."
Prós: "TAP is great to fly, friendly, safe and solid, nice crew"
Prós: "Nothing the crew was mean and rude I’ll never fly TAP air Portugal again"
Prós: "We upgraded to first class, so everything was perfect!!"
Contras: "Nothing"
Prós: "Muito amáveis, o avião cômodo ainda na classe econômica, bom serviço de bordo"
Prós: "O atendimento da tripulação e o conforto do nosso assento"
Contras: "Oferecer o início do embarque às prioridades por lei e não à categoria premium."
Prós: "Assento bom, preco bom, viagem optima"
Contras: "30 min atraso"
Prós: "The price!"
Contras: "Much more but with this price you can not expect much!"
Prós: "The crew was fabulous"
Contras: "We had a crying baby onboard for the entire flight. I found it difficult to sleep as a result but understand this was outside the control of the airline. A bit more legroom would have been nice but I booked economy so again that was on me."
Contras: "Incoming Delayed & outbound delayed 2 hrs as a result"
Prós: "A atenção da tripulação"
Contras: "O entretenimento no avião, muito limitado."
Contras: "Wait time on buses from-to airplane to terminal was long."
Prós: "Voo atrasou muito"
Contras: "Dedam lanche por conta do atraso"
Prós: "The flight crew was great. The boarding crew and gate staff where rude."
Contras: "Flight was delayed by 2 hours. Long day. Did not inform you of what was going on. Changed gated not very clear."
Prós: "Da comida."
Contras: "O cumprimento do horário."
Prós: "Tripulação muito atenciosa. Conforto da cadeira médio"
Prós: "Preco"
Contras: "Assento muito apertado"
Contras: "Tudo 100%"
Prós: "Com pouca ou nenhuma opção de voo direto para Portugal, a TAP fica como a opção de quem quer um pouco de decência nesse percurso."
Contras: "O atendimento é bastante impessoal, e eu, como sou muito tímido, tenho receio de pedir um copo de água e ser negado. A utilização dos banheiros após as primeiras quatro horas de voo fica impossível"
Prós: "aparelho mais silencioso que os demais da atualidade"
Contras: "Muito apertado. Para alimentaçao e horrivel."
Contras: "Very courteous crew, very much attentive to the passengers needs. The entertainment has to be improved. Not very user friendly."
Contras: "Nossa gostei muito ! Perfeito. a TAP estar de parabens Continue assim. Obrigado."
Prós: "A limpeza da aeronave"
Contras: "A comida é pouca, muito pouca."
Prós: "Good crew, new Airbus 321 charging possible."
Prós: "Atendimento da tripulação"
Contras: "A questão da tecnologia e conforto, muuuuuuuito ultrapassado. Som péssimo, tudo muito, mas muito antigo mesmo."
Prós: "Pontualidade"
Contras: "Extraviaram nossas bagagens!"
Prós: "Leg room. Help with connecting flight."
Contras: "Good was ok. Could have been better"
Prós: "the crew was very helpful and friendly"
Contras: "The Lisbon airport could have more places with working electrical plugs or USB ports in order to charge devices while waiting for your flight."
Contras: "There wasn't food or entertainment. Might want to add NA as an option in those categories"
Prós: "Atendimento."
Contras: "Avião muito apertado. Sujo. Sem opção de entretenimento. Atrasou bastante sem qualquer comunicado. Embarque caótico."
Prós: "chegar a horas"
Contras: "comida"
Contras: "Poltrona pequena, não carrega o celular, desconfortável."
Contras: "Food was terrible especially breakfast"
Contras: "Atraso como sempre .... E pergunto : acham que atum é uma refeição que se ofereça as 9:00h da manhã ? Pois ... tal como eu a maior parte dos passageiros recusou (seria menos mau apenas um cockie)"
Prós: "Comida e conforto"
Prós: "Nothing Horrible service"
Contras: "The customer service. The flight attendants have no respect"
Prós: "Got from point A to point B alive and intact."
Contras: "I was not familiar with Transavia before this trip. It is a discount airline. ‘Nuff said. I guess I understand now why the ticket was so cheap..."
Prós: "Nothing to tell seriously"
Prós: "The agents wre wonderful. They kept us up to date and were both polite and professional."
Contras: "The food, It really needs improvement!"
Contras: "We will never fly Air France, Transavia or Dutch airlines again. Terrible planes for Air France and terrible checking in and connecting flights for transavia and Dutch airlines"
Prós: "Yes both are good"
Contras: "Timing Cz I was delay 1 hour and half ! And we already booked a taxi to pick us from the airport and he left n charge us! ! So we had to take another taxi . As for the website! I’m trying to book luggage online I can’t get through at all! I’ve been trying since yesterday ... thnx"
Prós: "Yes"
Contras: "Everything excelent"
Contras: "Easyjet seats are way better. Limiting the hand (cabin) luggage to 10kg and actually weighting it is ridiculous."
Prós: "Price."
Contras: "they could offer at least water “on the house”"
Contras: "Delay in boarding, extremely slow."
Prós: "Nice crew and pilots! Good food and beverage selection"
Contras: "No wifi. Luggage went to Detroit instead of Amsterdam. Was delivered 3 days later to the house I was visiting in sevilla Spain"
Prós: "Crew is very nice and friendly"
Contras: "Not enough legroom"
Prós: "Friendly staff, clean olane."
Contras: "Going back and forth to pay for extra luggage."
Prós: "It got me here in one piece"
Contras: "High school kids ran wild talking screaming standing in aisles and flight crew did nothing to stop all of the noise and nuisance. More like a flying bus than airplane"
Contras: "sem cuidado com as bagagens, quebrou uma das malas"
Prós: "Crew and pilots appeared competent. The plane was clean, the air conditioning worked well, even when we boarded in Crete."
Contras: "The seats are insanely small, cramped, and narrow, but that's why they call it TranSAVIA. I can live with a small seat for a much cheaper flight. The horror was getting to the gate. This is Greece, so no quick checkin, long lines, not really sure which is the right line. Then they change the gate at the last minute. Really the worst terminal I have been in for a long time, and this includes those in China and India. Even worst than La Guardia at rock bottom. But then you are in Crete... But DO allow at LEAST two hours to check in."
Prós: "The fact that we arrived to Amsterdan"
Prós: "The crew was so nice."
Prós: "Clean planes, nice friendly flight attendants, smooth on-time boarding."
Contras: "Lack of entertainment on the flight."
Prós: "Friendly staff. Passanger leg room is ok. Very reasonably priced food and drinks. No serious delays."
Prós: "As expected"
Contras: "The flight departed about 45 minutes late. Despite it being a late evening flight, they NEVER turned out the lights, which would have made people a bit more quiet and sleep. Instead it was a wild party with adults shouting all over the place. A girl sitting next to me was cutting her finger nails. Couldn't get any rest whatsoever. Also my seat did not recline."
Prós: "Excellent price with good crew and good equipment"
Prós: "No problems, right on time, modern aircraft."
Contras: "Small seats and little space."
Prós: "New plane"
Contras: "They had cancelled our flight and we almost miss it"
Contras: "No free water , snack"
Prós: "What did you like? Price"
Contras: "1. Check-in Agent was rude. 2. Carry-on bag were taken at the Check-in Counter without my permission - and checked through to destination. The carry-on contained an iPad (still in the 'On' Mode) as well as diabetic medication and foods. 3. Flight left an hour late but passengers were not given updates until 15 minutes before we were able to leave. 4. Not much in-flight service and noone came by to collect garbage, empty water bottle, etc."
Prós: "everything was smooth and very convinient"
Contras: "there was no drinking water (unless you buy)"
Prós: "Comfortable seating and pricing"
Contras: "There was nothing I didn’t like. All was as I had expected"
Contras: "Waiting for suitcases"
Prós: "All of it"
Contras: "No room for long legs, reclinable seat in front of me"
Prós: "it got me there"
Contras: "we tried to confirm flight, they said they had no record and made us buy another one. then they found two reservations"
Prós: "Well organized at terminal. Note bag check not available until about 2 hr before flight. Check your ticket. Baggage was out fast. Flight on time."
Contras: "Single line for bag check, by flight, so took a while. Still plenty of time. Charge for each checked bag."
Prós: "Interior lighting"
Prós: "- fast two door boarding in Santorini - successful take off, landing"
Contras: "- zero accommodation + slight scorn for wife's cashew allergy, sigh. Other crews have been good, but not today's - very tight quarters for someone 6'2"/220lbs. Smaller configuration than other 747-800s - no on-board entertainment options with transavia."
Prós: "Crew was friendly"
Contras: "Flight was 1 hour late departing"
Prós: "Gostei da pontualidade e da limpeza do avião."
Contras: "Vôo caro para uma empresa que se divulga entre as low cost. Caro para voar com bagagem de no máximo 10kg embaixo do banco dianteiro, pouquíssimo espaço entre as fileiras de poltronas, muitos passageiros e tudo pago dentro da aeronave, ainda por cima tendo que aguentar propaganda de Free shop."
Prós: "Prompt and on time"
Contras: "I didnt get a receipt. It said 5 Euros on my receipt"
Prós: "O avião bem limpo e conservado."
Contras: "Fila do check in gigante, confusa e lenta. O inglês da tripulação é bem difícil de entender. Preço."
Prós: "No problems / smaller airport"
Contras: "Que up - many passengers not in line did not follow"
Prós: "Service was wonderful. Would have been perfect if they would have included the check in of an infant car seat. Nonetheless I was able to do it without issue at a fee."
Prós: "The departure and the arrived went really a good flight"
Contras: "The flight was light more than 20minutes"
Contras: "The flight got delayed and we didnt get notified"
Contras: "leg room in aisle seat"
Prós: "Fast, simple"
Contras: "Had to pay for water"
Contras: "Faço profissionalmente pelo menos 5 viagens por ano, e quando são poucos dias, levo sempre uma mala de viagem com as dimensões permitidas para ir comigo no avião, e não perder tempo a despachar e a aguardar por bagagem. De Amesterdão para Lisboa, eu e o meu marido, levamos uma mala para os dois, e não nos deixaram ir com ela no avião,,,,despacharam no embarque para o porão!! Não e percebe.... Ficamos realmente chateados com a situação, nunca nos tinha acontecido. Embarque muito demorado e avião com lugares muito apertados...acho que a partir de agora vou evitar a Transavia"
Prós: "Flight was swift"
Contras: "Difficult to find check in... airport support staff were not super helpful, Transalvia was helpful once I found them."
Contras: "Horrible customer service, old plane. Both flights were delayed. They make you pay for all the little things. Not worth the price."

Um sorriso da tripulação.

Não pude embarcar pois a tripulação disse-me que o vôo estava atrasado e que eles não poderiam me realocar em outro vôo, tive que comprar outra passagem e não tive direito nem sequer a reembolso.

A falta de organização no embarque, à falta de preparo dos funcionários no embarque e no voo, minha filha pediu uma lasanha durante o voo e precisei por duas vezes chamar porque esqueceram os talheres, a lasanha esfriou. O senhor de idade que pediu água para os remédios e se estressou no final pela demora e o pedido ainda assim demorou a ser atendido. Fora o atraso de mais de uma hora

O encosto era muito inclinado pra frente. Além de ser muito apertado, a posição inclinada pra frente fez o vôo ser extremamente desconfortável. :-(

Atrasado, equipe antes do embarque mal educada

É ridículo viajarem duas pessoas e cada uma ficar em lugares opostos na aeronave.

O voo foi ok mas atrasou quase 1 hora. Pelo menos a tripulação nos manteve informados sobre o motivo do atraso e previsão de decolagem.

Pior companhia aérea com quem voei...colaboradores sem cortesia...

Comprei os bilhetes pelo site kiwi. Não entregaram os bilhetes pelo email. A ryanair criou dificuldades para emitir no aeroporto. As poltronas são muito apertadas. Sou alto. Foi um sofrimento a viagem. Ryanair nunca mais

Delay nearly 2 hours, they know what they doing ,because if it was 2h delay they have to pay us. But luckily 1h48 min lol. Disrespect with clients

Partida com 2 horas de atraso

Ryanair precisa acabar, um péssimo voo e experiência, e pior, qualquer problema que tenha não resolvem nada. Mesmo quando estão errados

Foi tudo impecável. Todos sempre atenciosos

Ter vindo sozinho num banco e perto da porta de saida

Tava tudo excelente

Had a drunk guy by my side trying to mess up with me

Como sempre, a ryanair cumprir com os horários estabelecidos

Paguei embarque prioritário Ponta Delgada - Lisboa e nada foi prioritário, o voo atrasou e depois foi tudo ao molho e fé em Deus...

Prós: "The seats were comfortable and the crew were very professional."
Contras: "Correu tudo normalmente"
Prós: "The crew were very welcoming and for a low budget airline, the staff were very professional."
Contras: "What let me down was the ryanair ground staff at ponta Delgada airport. I was trying to load up my ticket and the lady at the baggage hall was losing her patience with me a bit, for not printing the ticket out. Also I was charged €40 to check my bag in as I thought I already checked it in online, before I came over here. It's a sad way to end this trip, as its a beautiful island."
Prós: "Not super comfortable"
Contras: "Snacks/Drinks for free"
Prós: "De nada nunca mais viajo c essa empresa, cheguei c 3 horas de antecedência no aeroporto e me fizeram pagar uma taxa de 55 euros absurdo, na volta atrasou muito, pessoas maleducadas"
Prós: "Sim, a tripulação excelente"
Contras: "Correu tudo bem"
Contras: "O atendimento poderia ser melhor, mais explicativo sobre as dificuldades do cliente que não entende do sistema e estar em hotel. Isso dificultou a comunicação. A atendente geral no posto de atendimento muito arrogante."
Prós: "They actually flew into the main airport"
Contras: "The whole priority thing is a total joke and just another way to f*** the passengers over why don’t they just give us a price without all this bloody nonsense of baggage"
Contras: "O atraso do voo 45 minutos e a espera pelo autocarro para nos levar à saída do avião (10 min) !"
Contras: "Conforto"
Contras: "Instruções de embarque mais clara entre prioritário / não prioritário."
Contras: "O aeroporto. Tudo muito longe."
Contras: "Priority line...."
Prós: "Crew were good considering the difficult situation they found themselves in"
Contras: "Once everyone had boarded we were told we would be on the tarmac for 2 hours before we leave. While we sat there we were told they could not serve us anything while on the ground...even water! When we finally were airborne the crew were overwhelmed with customer orders and not all people got served"
Contras: "Não ter atrasado 5h"
Prós: "Voo... aterragem perfeita. Tripulação de cabine muito profissional."
Contras: "Comunicação do atraso muito tardio. Muito tempo para sair. Muito tempo em táxi....toda a experiência antes de ter o avião no ar foi má. Falta de comida a bordo (típico do último vôo do dia....mas não devia ser assim)."
Prós: "The price of the flight"
Contras: "1 hour late departure"
Contras: "O embarque é sempre muito ruim."
Prós: "Preço e facilidade busca"
Contras: "Tratamento no checkin e embarque. Só respeitam prioridades legais a quem paga a mais por isso"
Contras: "Não há nada de comida que a empresa oferece de cortesia."
Contras: "Turbulência"
Contras: "Voo com atrazo elevado"
Contras: "Atraso de 35min. Tripulação pouco interativa. Condição agressiva, q se repercutiu na aterragen"
Prós: "The plane didn't crash"
Contras: "Plane left an hour after scheduled time. Amenities were mediocre but that's what you expect with Ryanair. Didn't even get water."
Prós: "I was pleased with the RyanAir staff at the Dublin airport and on the flight. Easy booking process and many options to help make traveling a bit easier"
Contras: "I have an American passport and did not realize I needed to get a visa stamp before boarding the plane. While I do realize now that it is mentioned on my boarding pass, there was no other mention of it along the way from arriving at the airport, checking my bag (I used self check), going throigh security, or anywhere else in the RyanAir terminal. Perhaps this could be made more clear for travelers who have never experienced this before."
Prós: "Really nice crew."
Contras: "Terrible information service. There was a big delay and the passengers were waiting a long time into a hot bus until it return to the airport without any info."
Contras: "Rude gate agent and they played the blame game as to why they were late!"
Contras: "Danificaram uma das minhas malas."
Contras: "O atraso na partida de cerca de 1 hora."
Prós: "Do espaço entre as poltronas da frente! Apenas isso!"
Contras: "O voo atrasou uma hora!"
Prós: "O voo em si foi bom"
Contras: "Um atraso de 2h e estar 30 minutos com o avião parado e sem o AC ligado"
Prós: "The captain and fly was nice. Just it is hapenned someone feeld seek and we was weiting for emergency. Our fly was latte 1htoour 50 minutes"
Contras: "Additionnal for our fly was late 1hour 50 min we need waiting for the baggage 30 min. When i made check-in i got 2 different seet in difgerent line farroway and lot of another people same me. Mother in lane 21 the son line 9 .Sorry for my English."

Reserve voos baratos de Ponta Delgada para Amesterdão

Ofertas recentes de voos de ida e volta

11/5qui
1 escalaVárias companhias aéreas
12h 35mPDL-AMS
14/5dom
2 escalasVárias companhias aéreas
12h 40mAMS-PDL
223 €
1/3qua
1 escalaTAP AIR PORTUGAL
8h 30mPDL-AMS
8/3qua
1 escalaTAP AIR PORTUGAL
18h 45mAMS-PDL
230 €
11/5qui
1 escalaVárias companhias aéreas
12h 50mPDL-AMS
14/5dom
1 escalaVárias companhias aéreas
8h 25mAMS-PDL
250 €
11/5qui
1 escalaVárias companhias aéreas
13h 50mPDL-AMS
14/5dom
3 escalasVárias companhias aéreas
22h 35mAMS-PDL
263 €
1/3qua
1 escalaTAP AIR PORTUGAL
10h 50mPDL-AMS
8/3qua
2 escalasTAP AIR PORTUGAL
36h 50mAMS-PDL
293 €
1/3qua
2 escalasLufthansa
13h 45mPDL-AMS
8/3qua
2 escalasLufthansa
13h 25mAMS-PDL
314 €
11/5qui
1 escalaVárias companhias aéreas
12h 35mPDL-AMS
14/5dom
diretoVárias companhias aéreas
4h 35mAMS-PDL
405 €

Pesquisar por escalas

Pesquisar por companhia aérea

Pesquisar por preço

Ofertas recentes de voos de ida

21/3ter
2 escalasRyanair
31h 55mPDL-AMS
74 €
21/3ter
1 escalaTAP AIR PORTUGAL
10h 50mPDL-AMS
77 €
2/5ter
1 escalaTAP AIR PORTUGAL
11h 55mPDL-AMS
124 €
30/4dom
1 escalaTAP AIR PORTUGAL
13h 15mPDL-AMS
128 €
2/5ter
2 escalasTAP AIR PORTUGAL
12h 00mPDL-AMS
134 €
30/4dom
2 escalasTAP AIR PORTUGAL
26h 45mPDL-AMS
139 €
30/4dom
3 escalasVárias companhias aéreas
24h 25mPDL-AMS
166 €
21/3ter
3 escalasVárias companhias aéreas
20h 00mPDL-AMS
245 €
30/4dom
diretoTransavia
4h 25mPDL-AMS
286 €

Pesquisar por escalas

Pesquisar por companhia aérea

Pesquisar por preço

Voos Ponta Delgada - Amesterdão

Partida:

Ponta Delgada (PDL)Portugal

Destino:

Amesterdão (AMS)Holanda

Ofertas de voo de volta:

Amesterdão - Ponta Delgada

Descubra aeroportos de origem:

Descubra destinos:

230 €